مراسم گرامیداشت عملیات و الفجر ۸ در پاوه برگزار شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298222|15:34 - 1398/11/19
نسخه چاپی
 مراسم گرامیداشت عملیات و الفجر ۸ در پاوه برگزار شد
مراسم گرامیداشت عملیات و الفجر ۸ در یادمان شهدای پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، سردار حاج محمد طالبی در مراسم گرامیداشت عملیات و الفجر ۸ که در یادمان شهدای پاوه با حضور برخی از مسئولین و مردم برگزار شد ضمن تبریک ۴۱ مین سالروز انقلاب در سخنانی  با اشاره به رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از عملیات هایی که توسط رزمندگان ما در مقابل دشمن با سلاح و توپ و خمپاره در مقابل دشمن ایستادند عملیات والفجر ۸ بود که نیروهای ما با ایمان به خداوند در مقابل آنها ایستادند.

 

وی افزود: در این عملیات برای شناسایی منطقه فرماندهان ما با بکارگیری روشهایی هوشمندانه و با لباسهایی مبدل در منطقه حضور پیدا می کردند و با زحمات بسیار سنگین توانستند به نتیجه برسند.

 

وی گفت: در عمل همه فرماندهان ما پیش قدم شدند و با محاسبات بسیار دقیق در شناسایی منطقه حتی غواصان با شناسایی جزر و مد شبانه روز پای کار بودند به این امید که بتوانند به دشمن ضربه وارد کنند.

 

وی با اشاره به منطقه سخت عملیات ادامه داد: بعضی از نیروهای ما هم در زمانی که به شناسایی منطقه اقدام می کردند به درجه شهادت نایل آمدند.

 

سردار طالبی گفت: در شرایط سختی که با کمبود نیرو و شرایط سرد و یخبندان در منطقه مواجه بودیم اما با توکل به خداوند ما توانستیم بر دشمن ضربه وارد کنیم و این عملیات با موفقیت به سرانجام برسد.

 

وی گفت: بچه های ما با ایثار و از خود گذشتگی توانستند در مقابل دشمن بایستند و اگر زحمت و ایثاری در کار نباشد نیروهایی همچون حاج قاسم را که به مدت ۴۰ سال زحمت کشید نداشتیم.

 

سردار حاج طالبی تصریح کرد: افراد همچون حاج قاسم بودند که ما را در این عملیات از اروند عبور دادند تا توانستیم بر دشمن پیروز شویم.

 

وی با اشاره به سخنانی از بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: دشمن در زمانی که ما تنها سلاحمان سلاح اولیه بود نتوانست کاری بکند و امروز هم با اقتدار در مقابل آنها ایستاده ایم.

 

سردار طالبی با اشاره به روز ۲۲ بهمن و انتخابات گفت: جبهه امروز ما روز ۲۲ بهمن و انتخابات است که ان شاالله در این روز هم پر شورتر از گذشته حضور پیدا خواهیم کرد.

 

سرهنگ سلطان قلی نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک ۴۱ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از خداوند منان دعا می کنیم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم راهی که حق است و در مقابل باطل قرار دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال مستثنی است گفت: رهبر معظم انقلاب دو روز حمله به پایگاههای عین الاسد امریکا و روز شهادت حاج قاسم که خون این بزرگوار، ملت ایران را متحد کرد، دو روز یوم الله بیان کرد.

 

وی افزود: در حمله به پایگاههای عین الاسد، جبهه حق، پایگاه و سکان کشتی باطل امریکایی ها را در هم کوبید.

 

وی با بیان اینکه امروز ما به جایی رسیده ایم که در برابر قدرت دنیا، قد علم کرده ایم گفت:از پایمردی های خون شهدا ، که استقلال را برای ما به ارمعان اوردند، امروز در دنیا حرف داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات امنیت زاست گفت: انتخابات یک وظیفه ملی است و ان شاالله در انتخابات شرکت خواهیم کرد و به فرد اصلحی رای دهیم که در جبهه حق باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد