برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298213|22:22 - 1398/11/16
نسخه چاپی
برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی در پاوه
با همت دبیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری پاوه و بسیج جامعه زنان این شهر همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، باهمت سرکار خانم ملیحه جراح زاده مشاور فرماندار و دبیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری پاوه و خواهر شیوا دولتخواه از بیسج جامعه زنان و همراهی صمیمانه خواهران سطح شهر  اداری و غیر اداری همایش  سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده در پاوه برگزار شد.

 

در ابتدا خانم جراحزاده ضمن تشکر و قدردانی از خواهران برای حضور سبز و باشکوهشان در این همایش وتبریک چهل و یکمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  و بیان ایثار و رشادت شهیدان اظهار داشت: وظایف و اهمیت وجودی خواهران از نظر رعایت شوءنات اسلامی و هم از نظر مسوءلیتهای کار واجتماع بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

وی افزود: آداب و رسوم زندگی وهمسر داری و توجه به تربیت صحیح فرزندان با الگو گرفتن از زنان نامدار جهان اسلام با رعایت حجاب و عفاف از ضروریات زندگی سالم در جامعه اسلامی است.

 

وی گفت: در ایران اسلامی زن جنس و کالای نوع دوم نیست بلکه به عنوان سکاندار زندگی و منزل نقش به سزایی در تربیت فرزندانی صالح و همسری دلسوز و کاملا به وظایف خود آشنا می باشد.

 

وی ادامه داد: زن  در تمام عرصه های مدیریتی و حساس کشوری همچون تصمیم گیری در  طرحها و برنامه ریزیها وحتی پرواز بر بلند آسمانها حضوری فعال و اثر گذار دارد .

 

جراحزاده در پایان گفت: پس خواهران باید به ارزش وجودی خود افتخارکنند و حفظ گوهر وجود و عفاف و حجاب را در اولویت تمام کارها قرار دهند.

 

در ادامه مسپول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن گرامی داشت دهه مبارکه فجر اظهار داشت: انقلاب ما با قیام یک روحانی واحیای دین مبین اسلام توسط این روحانی گرانقدر یعنی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

 

حاج آقا جعفری افزود: قیام این روحانی به مبارزات سیاسی ایشان قبل از خرداد ۱۳۴۲ بر می گردد به طوری که انقلاب اسلامی ایران را هم تداوم قیام 15 خرداد می‌دانند.

 

وی گفت: در تاریخ زندگی سراسر حماسه و مبارزه امام خمینی علیه رژیم مستبد سلطنتی ، نهضت 15 خرداد یک نقطه عطف محسوب می‌شود طوری که قیام مردم ایران به رهبری این روحانی علیه نظام مستبد شاهنشاهی بود که ایشان را به عنوان رهبر نهضت اسلامی ایران مطرح کرد.

 

وی بیان داشت: امروز نیز ما در چهل ویکمین سال از پیروزی انقلاب قرار داریم و وجه تمایز دهه مبارک فجر امسال با سال های قبل وجود بیانیه گام دوم انقلاب است .

 

مسپول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه در ادامه به انتخابات پیش رو نیز اشاره وخاطرنشان کرد : ما در قبال انتخابات دو وظیفه اصلی بر عهد داریم 1- انتخاب اصلح 2- حضور حداکثری در پای صندوق های رای .

 

وی در پایان خاطر نشان کردند که بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث انتخابات نقشه راهی برای همه ما ومنجر به انتخاب اصلح در انتخابات خواهد شد. بنابراین باید همواره به بیانات ایشان توجه داشته باشیم وآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد