قطعی آب در شهر نودشه/ وقتی هزینه های هنگفت هم نتوانست مشکل اب شهر را مرتفع نماید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298210|00:39 - 1398/11/16
نسخه چاپی
قطعی آب در شهر نودشه/ وقتی هزینه های هنگفت هم نتوانست مشکل اب شهر را مرتفع نماید
مشکل قطعی آب در شهر نودشه، مربوط به کم شدن آب استحصالی چشمه ی (( سرچشمه )) به دلیل عدم بارش در فصل پاییز است که متاسفانه آب سفره ی زیر زمینی سرچشمه چنان تقلیل یافته که کفاف مصرف شهروندان را نمی کند.

به گزارشهزار ماسوله، مشکل قطعی آب در شهر نودشه، مربوط به کم شدن آب استحصالی چشمه ی (( سرچشمه )) به دلیل عدم بارش در فصل پاییز است که متاسفانه آب سفره ی زیر زمینی سرچشمه چنان تقلیل یافته که کفاف مصرف شهروندان را نمی کند.

 

دو موضوع لازم است که اینجا یادآوری گردند 1- ضروری است شهروندان مصرف آب را تا می توانند در منزل خود مدیریت نمایند 2- مجموعه ایی از مسئولین در مرکز (تهران ) ، استان ، شهرستان ، بخش و شهر با توجه به درخواستهای مردمی زحمت فراوان کشیدند تا آب چشمه ی بل را به ارتفاع چند صد متری با چند سایت پمپاژ کنند و دهها لوله در زمین کاشتند و دهها کیلومتر شبکه ی انتقال برق را احداث نمودند و بیش از 7 میلیارد تومان هزینه گردید تا آب چشمه ی بل به نودشه انتقال یابد تا هر گاه این شهر دچار مشکل کمبود آب گردید مشکل از آن طریق رفع گردد متاسفانه به دلیل سرقت برخی تجهیزات سایتها ، انسداد جاده ی این مسیر در محل میویه به دلیل ریزش کوه و نبود متولی جهت بازگشایی جاده فوق ایم مهم محقق نیافته است.

 

بیش از 7 میلیارد تومان آن زمان که شاید اگر با تورم کنونی احتساب گردد سر به هفتاد میلیارد تومان بکشد هرز می رود و مشکل شهر که رفع کمبود آب در دوره ی خشکسالی است نیز همچنان پا برجاست .

 

لذا ضروری و لازم است متولیان شهری ، مسئولین بخش ، شهرستان و استان و کشور جهت رفع این نقیصه ی مهم اقدام و بصورت عاجل ترتیبی اتخاذ نمایند تا مشکل خط انتقال آب چشمه بل به نودشه رفع گردد تا ماموریت این پروژه ی مهم به سرانجام واقعی خود برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد