برگزاری دومین دوره کلاس‌های آموزش حقوق و وظایف شهروندی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298209|00:34 - 1398/11/16
نسخه چاپی
برگزاری دومین دوره کلاس‌های آموزش حقوق و وظایف شهروندی
با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه و آقای دکتر برهان ولدبیگی دومین دوره سری کلاس‌های آموزشی حقوق و وظایف شهروندی ویژه رانندگان تاکسی درون‌شهری پاوه آغاز به کار کرد.

به گزارشهزار ماسوله، در اولین کلاس دومین دوره سری کلاس‌های مذکور که ویژه رانندگان تاکسی درون شهری پاوه است، ریاست شورای شهر پاوه(آقای سامان مرادی)به حاضرین خوش آمد و به هدف برگزاری این کلاسها برای اقشار مختلف مردم ساکن شهر پاوه اشاره نمود سپس آقای دکتر ولدبیگی به تشریح اهداف برگزاری این کلاسها و نتایج آگاهی به حقوق و تکالیف خود، منابع ارائه مباحث و ارائه تعریف شهروند پرداخت و مقرر است طی دو جلسه آینده 20 مورد از حقوق و 20 مورد از وظایف شهروندی برای گروه اول از رانندگان تاکسی ارائه شود.

 

لازم به ذکر است پس از تصویب تشکیل ستاد آموزش حقوق و وظایف شهروندی شهر پاوه توسط شورای اسلامی شهر و تشکیل ستاد مذکور در شهرداری پاوه به ریاست شهردار پاوه و دبیری آقای دکتر برهان ولدبیگی، مقرر شد کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم ساکن شهر پاوه که سن آنها بالای 18 سال است بر اساس جزوه آموزشی تنظیمی توسط آقای دکتر ولدبیگی برگزار شود و اولین دوره کلاس‌ها جهت کارمندان شهرداری پاوه در مهر ماه برگزار شد و بنا به تصمیم ستاد مقرر شد دومین دوره کلاس‌ها برای رانندگان تاکسی درون‌شهری پاوه برگزار و آنها در گروه‌های 30 نفره در 6 ساعت کلاس آموزشی شرکت نمایند.

 

ارزیابی نتایج حاصل از برگزاری این کلاس‌ها بر اساس پرسشنامه‌ای صورت خواهد گرفت که در ابتدا و انتهای هر دوره آموزشی میان شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.

 

  در پایان از همکاری ریاست دانشگاه پیام نور در رابطه با در اختیار گذاشتن سالن جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی صمیمانه تقدیر می‌نماییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد