با حضور مسئولان:

مشکلات روستای گلال پاوه بررسی شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298205|00:24 - 1398/11/15
نسخه چاپی
مشکلات روستای گلال پاوه بررسی شد
به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای اداری با موضوع بررسی مشکلات روستای گلال از توابع بخش مرکزی پاوه در این روستا برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای اداری با موضوع بررسی مشکلات  روستای گلال از توابع بخش مرکزی پاوه در این روستا برگزار شد.

 

 در این جلسه که معاون فرماندار و بخشدار مرکزی و جانشین فرماندهی سپاه پاوه و روسای ادارات شهرستان حضور داشتند مشکلات، راهکارها و برنامه هایی برای توسعه و رونق اقتصادی روستای گلال ارائه شد.

 

مسئولان که با استقبال شورا و دهیار  و مردم خونگرم روستای گلال مواجه شدند  پس از تلاوت قرآن دهیار روستای گلال به ارائه گزارشی از وضعیت روستا پرداخت.

 

علی اشرف خسروی طی سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب به نقش مهم شهدا و سپاه پاسداران در امنیت و توسعه کشور پرداخت و گفت؛امنیتی که امروز ملت ایران دارد ناشی از خود گذشتگی شهدا و سپاه پاسداران هست ودملت ایران به شهدا جمهوری اسلامی افتخار میکند.

 

وی افزود؛ روستای گلال مردمی انقلابی دارند که در این راه دوازده شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

خسروی سپس به تقدیر و تشکر از مسئولین و مردم روستا بخاطر همراهی با شورا و دهیاری پرداخت و به کمک و خدماتی که سپاه پاسداران از اوایل  انقلاب تاکنون انجام داده اشاره کرد.

 

دهیار گلال در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات روستا و خواسته های مردم در زمینه های مختلف پرداخت. و خواستار کمک برای حل آنها شد.

 

در ادامه این نشست مسئولین ادارات و جانشین فرماندهی سپاه سرهنگ صادقی ، معاون فرماندار پاوه هوشیار عبدالله زاده به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در مورد روستا پرداختند و هرکدام به نوبت خود قول همکاری و مساعدت برای رفع مشکلات این روستا را دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد