امام جمعه نودشه:

معامله قرن،خیانت به مردم و آرمانهای دیرینه ی مردم فلسطین اشت/نودشه مورد بی توجهی مسئولین بهداشت و درمان است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298189|20:31 - 1398/11/11
نسخه چاپی
معامله قرن،خیانت به مردم و آرمانهای دیرینه ی مردم فلسطین اشت/نودشه مورد بی توجهی مسئولین بهداشت و درمان است
امام جمعه ی نودشه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رونمایی معامله قرن امریکا اظهار داشت: این حرکت مزورانه رئیس جمهور آمریکا طرحی سخیف و از ابتدا محکوم به شکست است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه ی نودشه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به رونمایی معامله قرن امریکا اظهار داشت: این حرکت مزورانه رئیس جمهور آمریکا طرحی سخیف و از ابتدا محکوم به شکست است.

 

 ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: در متن طرح معامله ی به اصطلاح قرن، خیانت به مردم و آرمانهای دیرینه ی مردم فلسطین مشهود است.

 

 وی با بیان اینکه ،سکوت اکثر کشورهای مسلمان به ویژه کشورهای حاشیه ی خلیج فارس را محکوم می کنیم گفت: حضور جمعی از سفرا و نمایندگان کشورهای عربی ، همدستی با جنایتکاران است.

 

امام جمعه نودشه معامله قرن را به معنای فروختن قدس دانست و گفت: به گفته دبیر کل حماس نابودی مشروعیت ملی فلسطین است.

 

وی با بیان اینکه این معامله بسته غم انگیز منطقه و نقض آشکار قوانین بین المللی است گفت: این معامله نتیجه اختلاف مسلمانان ونوکری کشورهای عربی وخدمت آنان به آمریکا و اسرائیل است.

 

وی ضمن محکوم نمودن این معامله ادامه داد: ما از این حرکتهای مذبوحانه نگران نیستم زیرا خداوند وعده داده که آینده در آن اسلام بوده و در آینده قدس آزاد و همچنان متعلق به اسلام می باشد وخواب ترامپ و نتانیاهو تعبیر خواهد شد.

 

ماموستا مبارکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود، با انتقاد از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، در خصوص راه اندازی مجدد تعدادی از دستگاههای  آزمایش حیاتی گفت: در چند هفته ی گذشته بارها مسئولین امر در خصوص تعمیر یا تعویض دستگاه آزمایش قند و چربی خون به اینجانب و شورای شهر قول مساعد  تعمیر دستگاه فوق را داده اند ، اما تاکنون این مهم جامه ی عمل به خود نپوشیده و جای سئوال دارد که چرا یک شهر مرزی با جمعیت پنج هزار نفری  اینگونه مورد بی توجهی مسئولین بهداشت و درمان قرار گیرد.

 

خطیب جمعه نودشه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک آغاز جشنهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از مردم مرزدار خواهانیم با حضور خود در مراسمات ایام الله دهه فجر مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بزنند.

 

امام جمعه نودشه در پایان از رئیس مخابرات شهرستان پاوه نیز به دلیل پیگیری رفع اختلالات مخابرات به ویژه تلفن همراه را در هفته ی گذشته قدردانی نمود .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد