فرماندار پاوه :

۴۰ طرح عمرانی با اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال در دهه فجر در پاوه افتتاح می شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298188|00:19 - 1398/11/12
نسخه چاپی
 ۴۰ طرح  عمرانی  با  اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال  در دهه فجر در پاوه افتتاح می شوند
فرماندار پاوه گفت: دهه فجرامسال ۴۰ طرح عمرانی با اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال درشهرستان پاوه افتتاح ومورد بهره برداری قرار میگیرند .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: این طرحها در فصول  عمران شهری و روستایی. ورزشی . کشاورزی ، تولیدی و منابع آب  می باشند.

 

 فرماندار پاوه تصریح کرد: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی برنامه های متنوعی شامل دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه پاوه، گلباران و غبار روبی مزار مطهر شهیدان و دیدار با خانواده های مغزی شهدا ، گلبانگ انقلاب در مدارس همزمان با ورود حضرت امام ( ره) به کشور در دوازدهم بهمن سال ۵۷ در مدارس شهر و روستا،  برگزاری برنامه و مسابقات فرهنگی و ورزشی ،برگزاری یادواره شهدا ، برپایی ایستگاه صلواتی ، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی،  اعزام اکیپ های دامپزشکی به روستاها و برگزاری محافل انس با قرآن  از مهمترین برنامه های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان پاوه است .

 

 ایده پور   از تمام  مسئولین  خواست  تا  باآمدگی  کامل  به استقبال  دهه فجر رفته و  این ایام را با شکوهتر از سالهای  گذسته  برگزار نمائیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد