۲۶ پزشک متخصص در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود فعالیت می کنند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298186|18:06 - 1398/11/11
نسخه چاپی
 ۲۶ پزشک متخصص در بیمارستان  حضرت رسول (ص) جوانرود  فعالیت می کنند
دکتر مولود حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت: این بیمارستان دارای ۲۶ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی می باشد و۱۵۰نفردررسته پرستاری نیز در این مرکز فعالیت دارند.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر  مولود حسینی  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود گفت: این بیمارستان دارای ۲۶ پزشک متخصص و ۹ پزشک عمومی می باشد و۱۵۰نفردررسته پرستاری نیز در این مرکز فعالیت دارند.

 

وی افزود: در این بیمارستان ۱۰۶ تخت فعال وجود دارد و ماهیانه حدود ۱۸۴۱۲ نفر در  بیمارستان جوانرود  ویزیت می شوند که از این تعداد حدود ۹۹۰۰ مورد مربوط به اورژانس  بیمارستان، ۲۳۱۲مورد مربوط به بیماران بستری شده   و ۶۲۰۰مراجعه نیز مربوط به درمانگاه تخصصی  می باشد.

 

وی گفت: همچنین در این بیمارستان به طور متوسط در ماه ۱۴۶ نوزاد متولد می شود که ۱۰۰ تولد زایمان طبیعی و ۴۶ مورد به صورت سزارین است.

 

دکتر حسینی با اشاره به بخش های فعال بیمارستان گفت: پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، پاتولوژی،  رادیولوژی ، سونوگرافی ، کلینیک تخصصی و ct scan و بخشهای بستری شامل اورژانس،  دیالیز، داخلی،  ccu,  icu، جراحی عمومی،  اطفال،  زنان،  اتاق عمل، بلوک زایمانی وpostccu میباشد.

 

وی ادامه داد: اکو کاردیوگرافی، تست ورزش، درمانگاه دیابت،  ctscan, اندوسکوپی،نوار عصب وعضله، نوارمغز  و اپتومتری(بینایی سنجی ) ازجمله امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.
 


حسینی گفت: آماده سازی فضای فیزیکی واحد غربالگیری سرطان و تحویل یک دستگاه ماموگرافی، یک دستگاه سونو گرافی،  کولونوسکوپ، کولپوسکو، جهت تجهیز واحدمذکوردرآینده ای نزدیک  از اقداماتی است که جهت ارتقاء بیمارستان باید صورت گیرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد