سعدی مصطفی زاده :

۸۲ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298184|20:56 - 1398/11/10
نسخه چاپی
۸۲ طرح عمرانی و خدماتی در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد
فرماندار روانسر افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۹۹ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۳۱ نفر را فراهم کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، سعدی مصطفی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۹۹ میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۳۱ نفر را فراهم کرده است.

 

وی ادامه داد: اجرای ۱۵ طرح سیستم های آبیاری تحت فشار در سطح ۹۹ هکتار از اراضی شهرستان با ۱۰ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال اعتبار و بهره برداری از طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی روستای خرم آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال طرح های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.

 

فرماندار روانسر در ادامه از افتتاح ۲ طرح گازرسانی به روستاهای خراجیان، ده باوکه، کلاوه و بله زین، فیروزه، جبرآباد، چقاشکر، سبز بلاغ، شله، قلعه خدا مروت خان، کچکینه، لبنی، نوروله علیا و نوروله سفی با بهره مندی ۵۱۰ خانوار با اعتبار ۶۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و بهره برداری از هشت طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

مصطفی زاده همچنین به بهره برداری از طرح هادی (کانال سنگی) روستای نهرابی، بهره برداری از چهار طرح آبرسانی به مجتمع های صادق آباد و فیروزه و روستاهای بناوچکو و پشت تنگ چشمه قلی جان با بهره مندی ۱۰ روستا با ۴۸۰ خانوار، بهره برداری از طرح زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی و بهره برداری از ۲ طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک ویس القرن روانسر و ۲ باب مخزن پیش ساخته شهر شاهو با ظرفیت ۱۴۰ متر مکعب اشاره کرد.

 

وی اظهار داشت: بهره برداری از آموزشگاه های سه کلاسه روستای خرم آباد سفلی و ۲ کلاسه روستاهای گرگیدر و سردم، بهره برداری از طرح توسعه جنگل با نهال و بذر گونه های جنگلی در حوزه آبخیز کیلانبر، بهره برداری از سه طرح در حوزه برق و بهره برداری از ۲ طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال و کتابخانه روستایی در قوری قلعه از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان روانسر در دهه فجر است.

 

فرماندار روانسر اضافه کرد: ۳۸ طرح عمران روستایی نیز در روستاهای بخش مرکزی و بخش شاهو با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

مصطفی زاده، همچنین از کلنگ زنی ۲۲ طرح با ۱۸۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: کلنگ زنی پروژه میش داشتی ۳۰۰ راسی روستای ده سرخ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و ۴۰۰ میلیون ریال، کلنگ زنی طرح گاودرای شیری ۵۰ راسی روستای رییس با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال ، کلنگ زنی ۹ طرح عمران روستایی با اعتبار هشت میلیارد ریال و کلنگ زنی اجرای چهار طرح هادی روستایی در روستاهای ده میراحمد، حسن آباد شله ، ده لیلی و گرازآباد با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال از جمله این طرح ها است.

 

وی افزود: کلنگ زنی چهار طرح آبرسانی به مجتمع های جانجان ، خرم آباد سفلی، حسن آباد و روستای خانم آباد، کلنگ زنی طرح توسعه آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۲ روانسر، کلنگ زنی گازرسانی به سه روستای بزگوره، صادق آباد و علی آباد و کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بخش خصوصی در ۲ کیلومتری محور روانسر –پاوه با اشتغالزایی پنج نفر از دیگر طرح هایی است که در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آنها در شهرستان روانسر آغاز خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد