با حواشي برگزار شد؛

مراسم توديع و معارفه رئيس اداره ارشاد اسلامي پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298177|17:41 - 1398/11/07
نسخه چاپی
مراسم توديع و معارفه رئيس اداره ارشاد اسلامي پاوه
با حضور معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد کرمانشاه ، معاونين فرماندار، و برخي از اصحاب فرهنگ ، و هنر و رسانه مراسم توديع و معارفه رئيس ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، عصر امروز مراسم تكريم و معارفه رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ، درحالي در سالن جلسات فرمانداري اين شهر برگزار شد كه نيم ساعت قبل از برگزاري، خبر لغو مراسم را اعلام كردند.

 

اين در حالي بود كه در 24 ساعت گذشته خبر برگزاري اين آئين جهت حضور اصحاب فرهنگ و هنر ، رسانه اي شده بود.

 

اين مراسم كه قرار بود در ساعت 14 امروز برگزار شود ناچارا و با حضور برخي از اصحاب فرهنگ و هنر در پشت درهاي بسته فرمانداري، با نيم ساعت تاخير در سالن جلسات و با مديريت صادقي، معاون فرماندار، برگزار شد.

 

نصب بنر برگزاري آئين توديع و معارفه ، قبل از نشستن اين افراد در سالن جلسات، خبر از برگزاري اين آئين را به صورت عموم مي داد ، در حالي كه با اعلام لغو اين مراسم، حرف و حديث هايي براي برگزاري معارفه خصوصي در اتاق معاون فرماندار پاوه به گوش مي رسيد.

 

 

در ابتدا معاون سياسي امنيتي فرماندار شهرستان پاوه در سخناني ضمن خير مقدم و با اشاره به نشست يك ماه گذشته اصحاب فرهنگ و هنر با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاوه اظهار داشت: امروز هم مجددا توفيقي حاصل شد كه در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باشيم.

 

صادقی افزود: در نشست قبلي در ماه گذشته با حضور مدیر کل ، خيلي از بحثهای فرهنگی و رسانه مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

 

وي با بيان اينكه پاوه در بحث مسایل فرهنگی و اجتماعی سرآمد است گفت: امروز تودیع و معارفه رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاوه است كه از زحمات اقاي محمودي تقدير و تشكر مي كنيم و آرزوي موفقيت را براي آقاي محمدي راد در اين سمت داريم.

 

در ادامه هدايت محمودی نيز در سخناني ضمن خير مقدم و با اشاره به گزارش عملكردي از دوران 7 ساله خدمت خود در اداره ارشاد اسلامي پاوه اظهار داشت: تاسيس ۴ موسسه فرهنگی هنری و انجمن ادبي، ۲ واحد چاپخانه، 4 آموزشگاه موسيقي و نقاشي، تاسيس انجمن موسيقي و اركيست، تحول بنيادين در ساختار تئاتر شهرستان ،تاسيس خانه سياوچمانه هورامان در شهر نوسود و پاوه، سینما فرهنگ اين شهر ، برگزاري بيش از 300 برنامه شاخص فرهنگي و هنري، تاسيس دو دفتر انتشارات آثار و انتشار بيش از 30 عنوان كتاب ، كمك و حمايت نزديك به یک میلیارد تومان در طول 7 سال از قبل زحمات اصحاب فرهنگ و هنر ، تدريس و آموزش توسط ۲۰ مربی ،فعاليت بيش از 100 هزار متربي و هنر آموز داراي شناسنامه از گزارش عملكرد مختصري از دوران خدمت اينجانب در اين شهرستان مي باشد.

 

رئيس سابق اداره ارشاد اسلامي پاوه افزود: خداوند را بسيار شاكرم و ان شاالله در شهرستان روانسر هم بتوانم خدمات خوبي را به مردم اين شهرستان ارائه دهم.

 

وي گفت: از استاد گرانقدر و فرزانه شهرمان ،امام جمعه محترم حاج ماموستا قادري، كه همیشه یاور اصحاب فرهنگ بوده اند ، از اصحاب فرهنگ و هنر ، اصحاب رسانه ، شورای تامین،اداره، سپاه و از حمايتهاي بي دريغ اداره كل ارشاد بي نهايت تقدیر و تشکر میکنم.

 

محمودي گفت: به احترام مدیر کل گرچه درد دل و سخنان زیادی دارم اما سکوت میکنم و در اداره ارشاد اسلامي روانسر هم همچنان به مردم خدمت خواهم كرد.

 

 رئيس جديد اداره ارشاد پاوه هم در سخناني اظهار كرد: خداوند را شاكرم كه دوران پايان خدمتم را در شهرستان پاوه مي گذرانم.

 

محمد رئوف محمدي راد افزود: خدمت در اين شهرستان نه بخاطر كوهها و طبيعت سرسبز آن، بلكه بخاطر مردمان خوب و با فرهنگش دوست دارم چرا كه اين شهرستان از ديرباز جايگاه و قلب شخصيت هاي بزرگ فرهنگي وديني و هنري است.

 

وي با اشاره به برخي از مشكات در حوزه فرهنگ و هنر گفت: رئيس شوراي فرهنگي شهرستانمان شخصيت بزرگي همچون ماموستا ملا قادر قادري، هوشمندانه تمام مسائل را رصد مي كند و هرجا احساس كند خللي وارد مي شود، هدايت خواهد كرد و ما نيز رهنمودهاي ايشان را مد نظر قرار مي دهيم.

 

محمدي راد گفت: انجمن هاي قوي و فعالي در شهرستان پاوه هستند كه ان شاالله با تعامل خوب بتوانيم مشكلاتي كه در حوزه فرهنگ و هنر باشد مرتفع نمائيم.

 

معاون برنامه ريزي فرماندار شهرستان پاوه نيز در سخناني اظهار داشت: خوشحاليم كه اقاي فاضلي زاده و اقاي بابلي در راس ارشاد اسلامي استان قرار دارند و آرزوي توفيق براي اين عزيزان را داريم.

 

هوشيار عبدالله زاده گفت: هر آمدني ، رفتني دارد و خوش به حال ان كسي كه اگر مي روند نام نيكي از خود به يادگار مي گذارند.

 

وي افزود: عرض تبريك خدمت اقايان محمودي و محمدي راد در پستهاي جديد را دارم ان شالله با همراهي هاي عزيزان قدم هاي مثبت تري در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان برداشته شود.

 

عبدالله زاده با اشاره به حمايتهاي فرماندار پاوه در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ادامه داد: براي دريافت مجوزهاي فرهنگي  با حمايت فرماندار و بدون نياز به جلسات متعدد شوراي تامين، به سهولت مجوز اين برنامه ها صادر شده است.

 

وي گفت: من احساسم اين بود به عنوان يكي از حاضرين در جلسه نه به عنوان معاون فرماندار، در جلسات ما خفقان است و كسي نمي تواند در جلسات ما صحبت بكند و ما اجازه اظهار نظر دوستان را نداريم كه در واقع چنين نيست و اين سالن جلسات ما هم در خدمت اين عزيزان و انجمن ها و ادارات است.

 

معاون برنامه ريزي فرماندار پاوه با اظهار گلمه مندي گفت: متاسفانه بايد بگويم كه ظلم در حق دولت روحاني وارد شده است و مظلوم واقع شده است ، اگر ظمي بوده هميشه به دولت و كارگزاران دولتي و در خارج از بدنه دولت در پاوه بوده است و ما هم هميشه تابع قانون بوده ايم.

 

ابراهيم شمس، پيمان حسن زاده، هادي سنجي و فرهاد صالحي نيز از ديگر كساني بودند كه  در ادامه به ايراد سخناني در راستاي تقدير و تشكر از اقاي محمودي پرداختند.

 

متعاقب سخنان صدراله بابلي معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ارشاد کرمانشاه ، نيز انتشار داده مي شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد