شادی کودکانه با بارش برف زمستانی در پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298168|20:22 - 1398/11/04
نسخه چاپی
شادی کودکانه با بارش برف زمستانی در پاوه
این روزها بارش برف و سفید پوش شدن منطقه، عده ای را به آغوش خود کشاند تا لحظاتی را با شادی بگذرانند.

به گزارشهزار ماسوله، بارش برف و باران در این شهرستان سبب شادی و خوشحالی مردم شد.

 

گرچه بارش هاي محدود در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل، تاكنون نگراني هايي را براي مردم به وجود آورده بود اما اكنون بارش هاي چند روز اخير جاني دوباره به طبيعت بخشيد.

 

علاوه بر آن كه نعمت برف و باران باعث خوشحالی شهروندان شد، صدای خنده‌های کودکان در کنار شادی بزرگترها، حال شهروندان را برای ساعاتی بهتر از روز‌های گذشته کرد.

 

سفيد شدن منطقه گرچه باعث بسته شدن راه ارتباطي 85 روستا در پاوه و جوانرود شد، اما خاطرات شيرين كودكي را براي بزرگترها در كنار بچه هاي خود زنده كرد.

 

بازی های کودکانه ای که برای بزرگترها ، تجدید خاطره ای از جنس لذت و طعم سردی طبیعت بود.

 

در اين ميان آژانس مسافرتي اليت كرمانشاه نيز سومین مینی تور برف بازی را در دامنه كوههاي شاهو در سه راهي باينگان از توابع پاوه برگزار كرد.

 

مسئول آژانس مسافرتي اليت كرمانشاه در گفتگويي با خبرنگار ما در اين باره اظهار داشت: آژانس مسافرتي اليت كما في السابق همزمان با روز جهانی برف ، يك جشنوارهء بزرگ آدم برفی را براي مسافران خود در پاوه برگزار كرد.

 

والا منش افزود: حدود 80 مسافر در اين تور شركت كردند و ان شاالله به قيد قرعه به كساني كه زيباترين آدم برفي را درست كنند ۳ شب اقامت رایگان در جزیره کیش و همچنین نفری 88 هزار تومان تخفیف تور طبس و کال جنی در تعطیلات بهمن هدیه داده خواهد شد.

 

وي با بيان اينكه برگزاری جشنواره‌های همگانی یکی از مهمترین اقدامات در راستاي معرفی جاذبه‌های استان کرمانشاه به گردشگران محسوب می‌شود گفت: اين آژانس جشنواره هاي انار و انجير و بسياري موارد ديگر را در اين منطقه برگزار كرده است و خوشبختانه مردم اورامانات هم به خوبي همكاري هاي لازم را به عمل آورده اند.

 

در دو روز اخیر مردم پاوه پس از بارش برف زمستانی در حاشيه هاي پر شيب این شهر گردهم آمده و با درست کردن آدم برفی لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کردند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد