فرماندار روانسر :

رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در هفت روستای روانسر اجرا می‌شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298157|09:13 - 1398/11/01
نسخه چاپی
رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در هفت روستای روانسر اجرا می‌شود
مصطفی‌زاده از اجرای رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 در هفت روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این رویداد در روستاهای قوری قلعه، شبانکاره، کانی کچکینه، کانی شریف، کیلانبر سفلی، خیبر و باباحیران اجرایی می‌شود.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان روانسر در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: شهرستان روانسر با دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبا می تواند ظرفیت مناسبی برای گردشگران رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ محسوب شود.

 

سعدی مصطفی زاده افزود: رویداد ۲۰۲۰ می تواند فرصت مناسبی برای شهرستان باشد به طوری که سرمایه گذاران بتوانند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

 

وی با بیان اینکه روانسر فاصله کوتاهتری با مرکز استان دارد گفت: این شهرستان پتانسیل ها و قابلیت های ویژه ای در بخش گردشگری دارد و می‌تواند میزبان خوبی برای این رویداد باشد.

 

مصطفی زاده توسعه صنعت گردشگری را تنها راه‌گشای معضل بیکاری در سطح استان و شهرستان دانست و افزود: آمادگی لازم در سطح روستاها و شهر روانسر برای استقبال از این رویداد مهم فراهم است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای استقبال از این رویداد استفاده می‌کنیم.

 

مصطفی‌زاده از اجرای رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ در هفت روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این رویداد در روستاهای قوری قلعه، شبانکاره، کانی کچکینه، کانی شریف، کیلانبر سفلی، خیبر و باباحیران اجرایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ۱۶ روستای مستعد شهرستان روانسر برای میزبانی این برنامه ها معرفی شده که با نظر کارشناسان این هفت روستا انتخاب شده اند.

 

فرماندار روانسر در پایان گفت: وجود ده‌ها اثر تاریخی و گردشگری در روانسر باعث شده که همه ساله و در فصول مختلف پذیرای گردشگران زیادی باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد