نشست هم‌اندیشی خبرنگاران با فرمانده سپاه ناحیه پاوه برگزار شد/ تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298145|15:58 - 1398/10/25
نسخه چاپی
 نشست هم‌اندیشی خبرنگاران با فرمانده سپاه ناحیه پاوه برگزار شد/ تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان
جلسه هم‌اندیشی خبرنگاران و مدیران کانال‌های فضای مجازی پاوه در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه شهرستان که در این ناحیه برگزار شد در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: فضای مجازی پیشرفت چشمگیری داشته است لذا ضرورت دارد که اصحاب رسانه بیش از گذشته در حوزه اطلاع‌رسانی دقت بیشتری را در تولید محتوا و انتشار مطالب داشته باشند.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی با اصحاب رسانه موجب تعامل بیشتر در سطح شهرستان می‌شود و از آن می‌توان بعنوان یک ظرفیت در جهت رشد و توسعه جامعه استفاده کرد.

 

وی گفت: طبیعتا دفاع از انقلاب ، مملکت و دین وظیفه اصلی ما است که امیدواریم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

 

سرهنگ سلطان قلی با اشاره به وقوع حوادث و قضایای اخیر در کشور نیز گفت: مردم ایران همواره بر انگیزه دشمنانی که قصد فتنه گری و نفوذ در جمهوری اسلامی را در جهت مقاصد خود داشتنه اند، پشت پا زده اند و همواره با آگاهی خود ، توانسته اند تمام بساطی که قرار بوده است امنیت و زندگی مردم را برهم زند جمع کرده اند.

 

وی افزود: وقوع این قضایا نیز از فتنه و نفوذ دشمنان است که قصد پیاده کردن اهداف خود در مملکت را داشتند.

 

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز با اشاره به کار خبرنگار و رسانه در جامعه و با اشاره به جنگ احد بین مسلمانان و مشرکان اظهار کرد: در زمان جنگ احد که لشکر اسلام و مسلمانان شکست خوردند عده ای از دشمنان با سر دادن شعار علیه مسلمانان و درود بر خدایان و بتهای خود قصد داشتند که برتری خود را نشان دهند که پیامبر بزرگوار اسلام (ص)نیز فرمودند که شما مسلمانان نیز ساکت نباشید و شعار دهید.

 

حاج آقا عباس جعفری افزود: کار رسانه نیز امروزه همانند جنگ احد است که اگر ما و اصحاب رسانه حرف نزنند و ساکت بمانیم دشمن از این فرصت استفاده خواهد کرد.

 

وی گفت: لذا کار اصحاب رسانه در این شرایط که زبان گویای جامعه از هر لحاظ هستند توسط مدیران سایتها و خبرنگاران اداره می شود و آن تاثیری که در فضای مجازی و بروزرسانی اخبار و اطلاعات هست توسط اصحاب رسانه انجام می شود.

 

وی با اشاره به سخنانی از رهبر معظم انقلاب گفت: زمانی که معظم له می فرمایند که اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رئیس فضای مجازی کشور میشدم ، اهمیت این فضا را نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه شما هم در بحث مشکلات شهرستان ورود پیدا کنید گفت: اقشار مختلف مردم چه جوان و و پیر زن و مرد به این فضا وارد می شوند و در صورتی که مطالب جامع و کاملی در سایتهای شما وجود داشته باشد ، به سراغ ماهواره نخواهند رفت.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نیز گفت: برای انتخابات نیز طوری برنامه ریزی شود که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بنای انتخابات با حضور حداکثری مردم و انتخاب بهترین ها و بدور از هرگونه تخریب همراه باشد.

 

وی در پایان با بیان اینکه دود هر تخریبی به چشم خود ما و مردم خواهد رفت گفت: بیان واقعیت ها و روشنگری و ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را همیشه مد نظر داشته باشید .

 

در ادامه هریک از اصحاب رسانه نیز به ایراد سخنانی در حوزه فضای مجازی پرداختند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد