امام جمعه جوانرود تضعیف سپاه به مثابه تضعیف نظام و انقلاب است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298143|14:39 - 1398/10/25
نسخه چاپی
امام جمعه جوانرود تضعیف سپاه به مثابه  تضعیف نظام و انقلاب است
امام جمعه جوانرودبا بیان اینکه باید در برابر ادعای دروغین حقوق بشری و توطئه های دشمنان هوشیارباشیم گفت : تضعیف سپاه به مثابه تضعیف نظام و انقلاب است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه جوانرودبا بیان اینکه باید در برابر ادعای دروغین حقوق بشری و توطئه های دشمنان هوشیارباشیم گفت : تضعیف سپاه به مثابه تضعیف نظام و انقلاب است.

 

ماموستا ملا احمد فخری در نشست  اخلاق مدیران شهرستان جوانرودبا اشاره به خدمات و دستاوردهای سپاه در عرصه های مختلف افزود:سپاه مظهر ارزش ها ، اقتدار وعظمت ایران اسلامی بوده ودر صحنه های مختلف حضور موثر و جهادگونه داشته اند.

 

وی اظهارداشت : بروز یک خطای انسانی نباید موجب نادیده گرفته شدن چهار دهه خدمات این نهاد شود.

 

امام جمعه جوانرود خاطرنشان کرد: نقش مهم، بی بدیل و تعیین کننده سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

ماموستا فخری با تاکید برحفظ هوشیاری در برابرنقشه های شوم دشمنان یادآورشد:نیاز امروز جامعه تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت : سپاه جدایی مردم نیست ، متلعق به مردم و نظام است  و همیشه همگام وهمراه مردم بوده وخواهدبود.

 

سرهنگ ابوذر انوری افزود: توظئه های دشمنان  هیچگاه نخواهد توانست  سپاه را از مردم جدا کند.

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان وحضور گرم مسئولان در جلسات وبرنامه های این ستاد به اقدامات و حساسیت دستگاهها ی شهرستان جوانرود در مبارزه با منکرات تاکید نمود.

 

سرهنگ انوری از مسئولان خواست برای پیشبرد اهداف ستاد امربه معروف و نهی از منکر با راه اندازی جلسات منظم ومستمر در ادارات  نسبت به ترویج معروفات و فراموش شده و ترک منکرات رایج اقدام نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد