کتکاری در شهرداری جوانرود/ کارمند از شهردار شاکی شد

کد خبر: 298137|18:26 - 1398/10/23
نسخه چاپی
کتکاری در شهرداری جوانرود/ کارمند از شهردار شاکی شد
ماجرای ادامه دار زد و خورد در ادارات این بار به شهرداری جوانرود رسید و کارمند این این اداره از شهردار شاکی شد.

به گزارشهزار ماسوله، شهرداری جوانرود امروز شاهد یک اتفاق تاسف بار بود که به زد و خورد کشیده شد؛ ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از کارکنان این سازمان به دفتر شهردار برای امورات اداری مراجعه می کند و بالا گرفتن بحث بین آنها منجر به درگیری فیزیکی بین وی و شهردار شد.

 

دلیل این ماجرا را از احمد محمدی، سخنگوی شورای شهر جوانرود پیگیر شدیم که اظهار داشت: صبح امروز ساعت ۸:۵۱ دقیقه کارمند شهرداری وارد دفتر شهردار شده و پس از بحث درباره امورات اداری با پرتاپ اشیاء از جانب شهردار به صورت وی باعث جراحاتی شده است.

 

وی افزود: پس از خروج وی از دفتر بلافاصله بنده را مطلع کردند و با گله مندی از شهردار از ضایع شدن حق و حقوق خود در شهرداری صحبت می کرد.

 

سخنگوی شورای شهر جوانرود  با اشاره به دلیل وقوع این حادثه ادامه داد: پس از آنکه این کارمند بنا به درخواست شهردار برای سوال و جواب در رابطه با امورات اداری به دفتر وی مراجعه می کند به ضرب و شتم و پرتاب اشیاء به کارمند منجر می شود.

 

محمدی گفت: وی بعد از ضرب و جرح با طی فرایند قانونی در دادگستری شهرستان شکایتی را در این خصوص مطرح کرد و هم اکنون پرونده جهت سیر مراحل قانونی در پزشک قانونی است.

 

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه شهردار در جایگاه حقوقی قرار دارد این کار درست نبود، گرچه باید در مقابل این گونه موارد هم باید سکوت کرد و برخورد فیزیکی انجام نداد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد