اولین جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی حوزه اورامانات در پاوه برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298117|15:36 - 1398/10/14
نسخه چاپی
اولین جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی حوزه اورامانات در پاوه برگزار شد
اولین جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور برخی از نامزدهای انتخابات در حوزه پاوه و اورامانات در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، این جلسه با حضور دکتر مرادی فر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مسئولین شهرستانی و 41 نفر از داوطلبین تایید شده مجلس در حوزه پاوه و اورامانات برگزار شد.

 

فرماندار پاوه در این جلسه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار وطن شهید قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با صلابت هرگز دچار قضاوتهایی عجولانه نخواهد شد و سرفرصت انتقام خون این شهید بزرگوار و همه شهدا را خواهد گرفت.

 

وی در خصوص مراحل انتخابات در فرمانداری گفت: انتخابات در 18 مرحله در حال انجام است که 9 مرحله آن به پایان رسیده است و ان‌شالله 9 مرحله دیگر نیز به سلامت به پایان خواهد رسید.

 

پرویز ایده‌پور در ادامه به حضور پرشور و متکثر نمایندگان اشاره کرد و ادامه داد: بی شک اگر حضور شما نبود، انتخابات بدین شیوه تحقق پیدا نمی‌کرد. انتقاداتی به کثرت ثبت نام ها وجود دارد اما بایستی این انتقادات را در قانون انتخابات جستجو کرد.

 

در پایان ایده‌پور تعداد کنونی داوطلبین حوزه پاوه و اورامانات را 41 نفر و تعداد صندوق‌های اخذ آرا را در این حوزه 243 صندوق اعلام کرد و گفت: انتظار داریم خطاهایمان در این دوره کمتر باشد و از اشتباهات ادوار گذشته دوری کنیم. زیرا اکنون در اوج رشد رسانه‌ها هستیم. فضای مجازی و رسانه های فضای حقیقی و مجازی هم فرصت  و هم تهدید هستند.

 

مرادی فر نیز ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: بهترین مرگ شهادت است و سردار سلیمانی مالک اشتر کشور بود که دشمن توان مقابله با وی را نداشت.

 

وی در ادامه توصیه هایی به داوطلبان داشت و گفت:داوطلبان در جلسات انتخاباتی و فضای حقیقی و مجازی باید از استعداد و توانمندی خود گفته و به هیچ وجه نباید سایر داوطلبان را تخریب کرده و در صدد نفی دیگران باشند.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم استان  در پایان به آمار کم جرم و جنایت در اورامانات اشاره کرد و گفت: با توجه به روحیه مذهبی مردم منطقه انتظار می‌رود انتخابات سالمی در اورامانات پیش رو داشته باشیم و افرادی که داوطلب نمایندگی مجلس هستند خود باید مقید به قانون باشند و از تبلیغات زود هنگام بپرهیزند.نهایت تلاش داوطلبان این باشد که اگر در شورای نگهبان تایید صلاحیت نشدند، هواداران خود را به آرامش فراخوانند و مراقب یاس آفرینی دشمنان باشیم.

تهیه و تنظیم کوثر فخری خبرگار هزارماسوله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد