بخشدار باینگان : سپاه ، منشأ خدمات بسیاری برای مردم بوده است/فرمانده سپاه: بصیرت افزایی مردم و مسئولان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان ضروری است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298110|01:02 - 1398/10/12
نسخه چاپی
بخشدار باینگان : سپاه ، منشأ خدمات بسیاری برای مردم بوده است/فرمانده سپاه: بصیرت افزایی مردم و مسئولان برای مقابله با تهدیدهای دشمنان ضروری است
بخشدار باینگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس خود همواره منشأ خدمات بسیاری در زمینه های مختلف سیاسی ،فرهنگی واقتصادی برای مردم بوده است.

به گزارشهزار ماسوله، در نشستی با حضور بخشدار باینگان ،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان پاوه  ، دهیاران ،اعضای شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج روستاهای بخش باینگان مسائل ومشکلات روستاهای این بخش بررسی شد .

 

در این نشست بخشدار باینگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس خود همواره منشأ خدمات بسیاری در زمینه های مختلف سیاسی ،فرهنگی واقتصادی برای مردم بوده است.

 

محمد هادی زامیاد افزود: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از روستاها، نیازمند توجه همزمان به ابعاد مختلف موضوع در زمینه های اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی و  بخصوص فرهنگی است و انتظار داریم بسیج همچون گذشته با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها  و متناسب با مقدورات، ظرفیت ها و پشتیبانی ها، در این موضوعات که هر یک نقش تعیین کننده‌ای در رفع محرومیت دارند، مارا یاری نماید .

 

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه گفت : سپاه در سال جاری بیش از یک میلیارد ریال کمک در قالب نوسازی وعمران مساجد ،ساخت خانه علم و کمک برای احداث  وتعمیر ومرمت خانه های روستایی افراد بی بضاعت هزینه کرده است .

 

 سرهنگ سلطانقلی افزود : در زمینه فرهنگی نیز سپاه با توزیع بسته های فرهنگی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند روستایی در باینگان اقدامات ارزنده ای را انجام داده است .

 

 وی با اشاره به جنگ فرهنگی واقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامیمان خواستار بصیرت افزایی وهوشیاری مردم ومسئولان  برای مقابله با تهدیدهای دشمنان شد .

 

در این نشست حاضرین به بیان نقطه نظرات ومسائل ومشکلات حوزه خود پرداختند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد