مدیر‌کل دادگستری استان کرمانشاه در گفتگو با هزارماسوله:

ملاقات های مردمی ، از نزدیک ما را با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298095|19:06 - 1398/10/06
نسخه چاپی
ملاقات های مردمی ، از نزدیک ما را با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌کند
مدیر‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: ملاقات های مردمی تاثیر بسیار خوبی بر روند حل پرونده‌ها دارد و از نزدیک ما را با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌کند

به گزارشهزار ماسوله، دکتر توسلی زاده و هیئت همراه در جمع قضات و کارمندان دادگستری شهرستان پاوه روز چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۸ در مسجد قبا شهر پاوه حضور پیدا کردند و به مشکلات شهروندان پاوه‌ای گوش فرا داده و موضوعات مطروحه ی شهروندان را از نزدیک بررسی کردند.دکتر توسلی زاده در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به روند ملاقات عمومی خود در دادگستری استان گفت: بنای کار را از روز اول بر این قرار دادیم که دسترسی مردم به ما آسان باشد بنابراین دو روز در هفته ملاقات عمومی با مردم را در نظر گرفتیم، که روزهای دوشنبه در مرکز استان و چهارشنبه‌ها را در شهرستان‌ها برگزار کرده و خواهیم کرد.

 

دو ماه پیش قرار بود به شهرستان پاوه بیاییم که بنا به دلایلی به امروز موکول شد. امروز نیز بیش از صد نفر را ملاقات کردیم و مشکلاتشان را مستقیم بررسی کردیم و بسیاری از مشکلات نیز قابل حل بود.

 

وی در ادامه تاثیر این قبیل ملاقات‌های مردمی را مثبت برشمرد و ادامه داد:این قبیل ملاقات ها تاثیر بسیار خوبی بر روند حل پرونده‌ها دارد و از نزدیک ما را با مسائل و مشکلات مردم آشنا می‌کند.

 

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه موضوع  پرونده‌های شهرستان پاوه را گسترده برشمرد و گفت: از هر نوع موضوع کیفری و حقوقی در این پرونده‌ها وجود داشت.

 

وی ادامه داد: درخواست ما از مردم این است که خودشان در وهله اول اختلافات خود را حل کنند،اولین هدف ما پیشگیری است و آگاهی حقوقی و اطلاع رسانی عمومی است و اینکه پرونده‌ها و انباشت‌های قبلی را نیز حل و فصل کنیم که مردم کمترین سروکار را با دادگستری داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد