تصویب منطقه ویژه اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298070|11:02 - 1398/09/26
نسخه چاپی
تصویب منطقه ویژه اورامانات
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دقایقی پیش ایجاد منطقه آزاد برای قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی برای اورامانات در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارشهزار ماسوله، 

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: صبح امروز در صحن علنی مجلس ایجاد منطقه آزاد قصرشیرین و منطقه ویژه اقتصادی اورامانات به تصویب رسید که دو مصوبه خوب برای استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه ۴۰ سال منتظر ایجاد منطقه آزاد در قصرشیرین بودند، افزود: امیدواریم زیرساختهای مناسب با گستره بسیار خوب در این منطقه ایجاد شود و به بخش خصوصی اجازه سرمایه گذاری در این منطقه را بدهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد قصرشیرین باید منطقه آبرومندی باشد تا بتواند در ایران نمونه و الگو باشد که امروز با تصویب نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: از امروز مسئولان اجرایی باید تمام توان خود را بگذارند و طرح مطالعاتی بسیار آبرومندانه و بروزی ایجاد کنند که از نظر زیر ساخت منطقه آزاد قصرشیرین بهترین منطقه آزاد ایران تلقی شود.

مصری گفت: با توجه به موقعیت بسیار خوب منطقه آزاد قصرشیرین، این منطقه می تواند اشتغال زیادی در استان ایجاد کند و پایه ای برای صادرات از کشورهای دیگر باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد