برگزاری دوره آموزشی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298069|20:33 - 1398/09/24
نسخه چاپی
 برگزاری دوره آموزشی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پاوه
دوره آموزشی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، فردین یاوری رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دوره آموزشی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، سنجش عملکردی و دستیابی به مهارت خود کنترلی در دانش آموزان، این دوره را نتیجه سنجش صحیح پایش کیفیت آموزشی دانست و به اهداف برگزاری این دوره آموزشی پرداخت.

 

وی؛ هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ایجاد زمینه تعامل بیشتر در راستای دستیابی به اهداف متعالی آموزش و پرورش، کاهش زمینه بروز تخلفات امتحانی و اداری با بروزرسانی آگاهی های کارشناسان، مدیران و معاونان اجرایی مدارس بر آیین نامه ها، شیوه نامه ها و دستور العمل های حوزه سنجش و ارزشیابی عنوان کرد.

 

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ با قدردانی از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در برگزاری شایسته این گارگاه آموزشی، امروز را آخرین روز برگزاری این دوره یک ماهه عنوان کرد که به صورت قطبی در 10 منطقه استان کرمانشاه برگزار شده است.

 

در ابتدای این نشست؛ مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز ، با اشاره به تعاریف نادرست گذشته در مورد آموزش در مدارس با هدف موفقیت در آزمون و امتحانات، سنجش و ارزشیابی را در مسیر ارتقای مهارت های آموزشی و پرورشی توصیف و دیدگاه امروز حاکم بر آموزش و پرورش را در این راستا عنوان کرد که در اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی مشهود است.

 

در ادامه؛ کارشناسان اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمانشاه به ارائه دیدگاه های به روز در حوزه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی پرداختند.

 

گفتنی است؛ دوره آموزشی سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی با حضور رئیس و کارشناسان اداره سنجش آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مدیر و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه، مسئولان سنجش و ارزشیابی آموزش و پرورش مناطق نوسود و باینگان و مدیران و معاونان اجرایی مدارس متوسطه دوم پاوه در محل سالن نشست های فرمانداری شهرستان پاوه برگزار شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد