‍ بهتر ز کتابخانه جایی نبود!

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298067|12:45 - 1398/09/23
نسخه چاپی
 ‍ بهتر ز کتابخانه جایی نبود!
با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانش آموزان مدرسه راهنمایی عصمت دوریسان از کتابخانه عمومی وحدت بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، پیرو هماهنگی های خانم حسینی مدیر مدرسه راهنمایی دخترانه عصمت دوریسان، دانش آموزان پایه هشتم و نهم این مدرسه به همراه معلم فعال و توانمند خود سرکار خانم استوار مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.

 

امینی نیا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی برای دانش آموزان اظهار داشت: با هدف آشنایی با کتاب و ترویج و ترغیب دانش آموزان به امر مطالعه و کتابخوانی بازدید از کتابخانه به عمل آمد و در این بازدید دانش آموزان با کتابخانه و منابع آن، بخش مرجع و نحوه استفاده از منابع مرجع و سایر بخش ها و همچنین شرایط عضویت در کتابخانه و شرکت در برنامه های فرهنگی آشنا شدند. در ادامه بازدید دانش آموزان به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود پرداختند.

 

کتاب، هم نشینی است که تو را خسته و ملول نمی سازد، دوستی است که تو را فریب نمی دهد، رفیقی است که به تو آزار نمی رساند، بلندنظر و جوانمردی است که تو را گرفتار یکنواختی و روزمرگی نمی سازد و همسایه ای است که در کار تو تأخیر روا نمی دارد.

 

ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و معلم این مدرسه، از دیگر مدیران انتظار می‌رود جهت رونق کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه مفید، دانش آموزان را به صورت دوره ای به کتابخانه بیاورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد