دادستان پاوه : تمام فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها رصد می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298064|15:37 - 1398/09/23
نسخه چاپی
دادستان پاوه : تمام فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداها رصد می شود
دادستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما درخصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم و اثر گذار انتخابات مجلس شورای اسلامی درماههای آتی لازم است تذکرات مقتضی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها بیان شود.

به گزارشهزار ماسوله، دادستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما درخصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم و اثر گذار انتخابات مجلس شورای اسلامی درماههای آتی لازم است تذکرات مقتضی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها بیان شود.

 

مسلم الماسي در اين رابطه تذكرات ذيل را فصل الخطاب كانديداها قرار داد:

 

۱-کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها از هرگونه تبلیغات زود هنگام بصورت جدی خودداری نمایند.در این راستا کلیه فعالیت آنها چه در فضای حقیقی و چه مجازی رصد خواهد شد ودرصورت مشاهده تخلفات و جرایم اقدام لازم صورت میگیرد.

 

۲-کاندیداهای مجلس و هواداران آنها از هرگونه تخریب و توهین وافتراء نسبت به سایر کاندیدا ها به جد اجتناب نمایند،این موضوع بصورت دقیق رصد خواهد شد.کاندیدا ها و هواداران آنها به جای اقدامات فوق قابلیت ها و توانایی های خود را در مهلت تعیین شده تبلیغ و به مردم معرفی نمایند،تا شهروندان انتخاب درستی داشته باشند.

 

۳-مدیران کانال ها و گروه ها در فضای مجازی از انتشار هرگونه تحلیل و بیانیه که حاوی توهین ،تخریب و یا افتراء نسبت به کاندیدا های دیگر باشد جداً خودداری نمایند،درصورت مشاهده اینگونه اقدامات یقینا مسءولیت قضایی آنها درنظر گرفته خواهدشد.

 

۴-باافرادی که درفضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی در رابطه با تایید و یا رد صلاحیت ها اکاذیبی را منتشر مینمایند یقینا برخورد خواهد شد.

 

۵-به کلیه مدیران و روسای محترم ادارات و کارکنان آنها متذکر میگردد ،هرگونه اقدام آنها در راستای بهره برداری از ظرفیت اداره متبوع له یا علیه هر کاندیدی با شدید ترین برخورد قضایی همراه خواهد بود.

 


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد