شهروند خوش ذوق پاوه ای ، جور شهرداری را کشید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298055|15:43 - 1398/09/18
نسخه چاپی
شهروند خوش ذوق پاوه ای ، جور شهرداری را کشید
تسطیح محل ساخت کلینیک ساخته نشده بیمارستان برای پارکینگ مطب پزشکان ، که مشکل بسیار زیاد ترافیک این مسیر را تسهیل نموده است ،و تعریض و مرمت پیاده رو جنب پل سراب هولی و همچنین تسطیح سه راهی کویمکال از اقدامات جدید عمرانی ایشان برای شهر پاوه می باشد که بسی جای تقدیر و تجلیل دارد .

به گزارشهزار ماسوله، در این دنیای پر از ناملایمات که هر کس به فکر خویش است هستند مردان شریف و بی ادعایی که متعهد و دلسوز در امورات عام المنفعه وبرای رضای حق گامهای ماندگاری بر می دارند که باید خدمات ارزنده چنین شهروندان مسئولیت پذیری را ارجمند شمرد و دستان پرمهرشان را بوسید.

 

یکی از این شهروندان متدین و دلسوز فردی است که سالهای دور با ایده ای خلاق و مبتکرانه با طراحی و زیبایی خاصی در یکی از خیابانهای اصلی شهر نام و آوازه ای بیاد ماندنی برجای گذاشته که شناسنامه اصلی خیابان ۲۶ مرداد  شده است(خانه سبز)

بله جنابآقای حاج منصور فرجییکی از  هزاران خیرو شهروند مسئولیت پذیری است که علاوه بر این یادگار ثبت شده ، اخیرا نیز با همت و بضاعت مالی خوداقدام به زیبا سازی وساخت چندین گذرگاه کردهکه رضایت همشهریان عزیز را جلب نموده است.

 

تسطیح محل ساخت کلینیک ساخته نشده بیمارستان برای پارکینگ مطب پزشکان، که مشکل بسیار زیاد ترافیک این مسیر را تسهیل  نموده است ،وتعریض و مرمت پیاده رو جنب پل سراب هولیو همچنینتسطیح سه راهی کویمکالاز اقدامات جدید عمرانی ایشان برای شهر پاوه می باشد که بسی جای تقدیر و تجلیل دارد .

 

امید است مسئولین بدون احساس مسئولیت از این حرکت و اقدام شایسته حاج منصور تجربه اندوخته و برای رفاه حال همشهریان اقدامات ارزنده و در خور این ملت شریف به انجام برسانند.

 

لذا بنده بعنوان یک شهروند بپاس تلاشها و زحمات این بزرگوار در راستای توسعه و زیبا سازی شهر از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت برایشان مسئلت می نمایم.
ساسان نقی زاده

 

از اهل زمان عار می باید داشت
وزصحبتشان کنار می باید داشت
از پیش کسی کار کسی نگشاید
امید به کردگار می باید داشت
ابوسعید ابوالخیر

 

هزارماسوله:باید گفت که ما هر روز شاهد مشکلاتی در سطح شهر همچون ترافیک در مسیر بیمارستان قدس با خیابان کم عرض و با وجود داروخانه ها و مطب پزشکی هستیم، که تسطیح محل کلینیک تخصصی در جوار این بیمارستان ، جهت پارک خودروهایی که به این اماکن مراجعه می کنند، کمترین اقدامی است که می توان از ترافیک این مسیر کاهش داد، اما باید گفت که مردم در غیاب شورا و شهرداری ، مشکلات شهر را می بینند و خود نیز در حد توان اقدام به رفع آن مشکلات می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد