شهاب نادری:

من متعلق به کل اورامانات هستم/ ثبت جهانی اورامانات ، راه توسعه را مهیا خواهد کرد/تنها راه برون رفت ، توسعه صنعت گردشگری است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298049|21:13 - 1398/09/16
نسخه چاپی
من متعلق به کل اورامانات هستم/ ثبت جهانی اورامانات ، راه توسعه را مهیا خواهد کرد/تنها راه برون رفت ، توسعه صنعت گردشگری است
شهاب نادری افزود: قطعا با ثبت جهانی اورامانات ، راه توسعه و پیشرفت برای منطقه و جوانان ما مهیا خواهد شد، چرا که 193 کشور با ثبت جهانی این منطقه، از ما حمایت خواهد کرد.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده فعلی مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس، در گفتگویی با خبرنگار ما در سخنانی اظهار داشت: بنده یک دوره به عنوان خدمتگزار و صدای رسای مردم که همواره در راستای پیشرفت خود و منطقه ، تلاش وافری داشته اند، بوده ام و آنچه را که در توان داشته ام برای منطقه انجام داده ام.

 

شهاب نادری افزود: بنده قصد حضور در عرصه انتخابات را ، نداشتم، و این هم بدلیل عدم توانایی یا عدم خدمتگزاری به مردم نبوده است، اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دوره سخت نمایندگی با وجود بحرانهای زلزله و سیل و همچنین تحریم های موجود علیه کشورمان ، مردمان ما همچنان با نگهبانی از مرزهای کشور دارای مشکلات عدیده ای بوده اند، که نیاز هست به آنها کمک شود.

 

وی با بیان اینکه اکنون به دنبال تبلیغات نیستم  گفت: عملکرد و کارهایی که در این مدت انجام شده است، ملاک انتخاب مردم خواهد بود.

 

وی ادامه داد: این مردم لیاقت بهترین خدمتگزاری را دارند و بنده هم به عنوان نماینده مردم، مطالبه جوانان عزیز و بزرگانی که در نقاط مرزی ، با حضور در عرصه انتخابات و راهپیمایی ها و ولایت مدار بودن انها در خط رهبری، حامی این نظام بوه اند، مد نظر قرارگرفته و می گیرد.

 

نادری تصریح کرد: تنها الاینده ای که در این منطقه وجود دارد، دود سیگار است، اما جوانان انقلابی ما در این شرایط اقتصادی همچنان حامی نظام بوده اند.

 

نماینده فعلی مردم در مجلس اضافه کرد: بنده به عنوان فرزند اورامانات، خدمتگزار مردم و بدور از هرگونه دسته و گروهی، متعلق به کل اورامانات هستم و تا آخرین لحظه هم خدمتگزار این مردم شریف خواهم بود.

 

وی ادامه داد: رفع مشکلات فعلی مردم ،همیشه در اولویت برنامه های ما بوده است، و در خصوص امهال وامهای مناطق زلزله زده هم نشست هایی را با مدیر عاملان بانکها برگزار کرده بلکه بتوانم از لحاظ اقتصادی به منطقه کمک کنیم و تا ثانیه های آخر هم به عنوان نماینده همچون روز اول به مردم کمک خواهم کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به شرایطی که در منطقه کمتر توسعه یافته ما حاکم است ، مشکلات اقتصادی، بیکاری و اشتغال جوانان از مشکلات اصلی منطقه ما است .

 

شهاب نادری افزود: قطعا با ثبت جهانی اورامانات ، راه توسعه و پیشرفت برای منطقه و جوانان ما مهیا خواهد شد، چرا که 193 کشور با ثبت جهانی این منطقه، از ما حمایت خواهد کرد.

 

وی گفت: این برای جوانان ما یک برند است که فرهنگ و آداب مردم ما جهانی خواهد شد و تنها راه برون رفت ما از این وضعیت، توسعه صنعت گردشگری در منطقه و ایجاد اشتغال است .

 

وی با بیان اینکه هرکس مطالبات بحق مردم را سیاسی جلوه دهد، خائن است، خاطر نشان کرد: مرزها در این منطقه به جوانان ما تکیه داده است، و از دولت هم توقع داریم به منطقه و توقعات مردم کمک کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد