آمادگی کامل ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298036|10:00 - 1398/09/12
نسخه چاپی
آمادگی کامل ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه
شهردار پاوه از آمادگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری برای اتخاذ تدابیر لازم در آستانه فصل سرما جهت رفاه حال شهروندان و تردد ایمن در معابر خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مهندس دانا آذری شهردار پاوه در این خصوص اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری و جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی، با تشکیل جلسه هماهنگی ستاد عملیات زمستانی شهرداری و آماده‌سازی ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز،  ستاد مذکور در آمادگی کامل است.

 

شهردار پاوه عنوان نمود: ۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین (۱ دستگاه گریدر، ۱ دستگاه لودر، ۲ دستگاه نیسان، ۲ دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه کامیون) و بالغ بر ۳۴ نفر نیروی انسانی به صورت ۲۴ ساعته و شیفت‌بندی شده جهت برف‌روبی و برف‌زدایی (خیابان‌ها، پیاده‌روها، شاخه درختان و …) و خدمت‌رسانی به شهروندان آماده به کار شده‌اند و نمک جاده‌ای مورد نیاز نیز به مقدار کافی خریداری شده است.

 

مهندس آذری افزود: در حال حاضر ۱۲ مخزن مخصوص شن و نمک در نقاط مختلف شهر جهت استفاده شهروندان در مواقع لزوم جانمایی و تعبیه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با شروع عملیات برف‌روبی ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهر مقدور نیست، صبر و حوصله شهروندان به هنگام ارائه خدمات شهرداری را یک ضرورت دانست و همچنین در ادامه از شهروندان محترم درخواست نمود از ریختن برف منازل به خیابان‌ها و پیاده‌روها و پاشیدن نمک بر روی موزائیک‌فرش‌ها و معابر سیمانی (که به سبب خاصیت خورندگی نمک باعث تخریب آنها می‌شود) خودداری و بنا به ضرورت امر حفاظت از درختان و فضای سبز شهری، تا حد امکان و حداقل در محدوده محل زندگی و کار خود نسبت به شاخه تکانی درختان اقدام نمایند و با رعایت قانون و مقررات و استفاده از زنجیر چرخ در مواقع لزوم با پرسنل شهرداری پاوه همکاری لازم را داشته باشند تا به امید خدا شاهد زمستانی ایمن و بدون حادثه باشیم.

 

شهردار پاوه در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءا… در روزهای آتی شاهد نزولات الهی و بارش های فراوان و ارائه خدمات ارزنده‌ای از سوی ستاد عملیات زمستانی شهرداری پاوه با همکاری و همیاری مردم قدرشناس باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد