آغاز عملیات دو بانده شدن 11 کیلومتر از محور روانسر به پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298027|15:35 - 1398/09/07
نسخه چاپی
 آغاز عملیات دو بانده شدن 11 کیلومتر از محور روانسر به پاوه
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر از آغاز عملیات دو بانده شدن 11 کیلومتر از محور روانسر به پاوه با پیگیری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، محمد فلاح در اين باره اظهار داشت : با پیگیری دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات در وزارت راه و مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه 11 کیلومتر از محور روانسر به پاوه در مسیر پلیس راه تا سه راهی بیاشوش جدا سازی و دو لاین بصورت رفت و برگشت می شود.

 

وی با بیان اینکه این محور یکی از پرحادثه ترین نقاط جاده ای اورامانات است افزود : با پیگیری های صورت گرفته و در راستای بالا بردن ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث جاده ای عملیات اجرایی این مسیر از روز پنج شنبه 7 آذر ماه 1398 اجرایی می شود.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر ادامه داد و گفت : در این محور در مسیر بیاشوش با توجه به ترافیک ناشی از ادغام خودروهای شهرستان پاوه ، جوانرود و ثلاث باباجانی متاسفانه همیشه شاهد حوادث جاده ای بوده ایم که با دو لاین شدن این محور ان شاالله شاهد وقوع تصادفات در این مسیر نخواهیم بود.

 

فلاح با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در صورت مساعدت وضعیت جوی نزدیک به ده روز به طول می انجامد از رانندگان این محور درخواست کرد که در حین اجرای این طرح با سرعت مناسب و حداقل از رفت آمد غیر ضروری بکاهند تا شاهد بهره برداری سریع و مناسب آن باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد