فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

نهال بسیج، با تدبیر معمار کبیر انقلاب سبز شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298021|23:40 - 1398/08/30
نسخه چاپی
نهال بسیج، با تدبیر معمار کبیر انقلاب سبز شد
سلطان قلی گفت: بسیج بزرگترین هدیه‌ای بود که با تدبیر بنیان گذار معمار کبیر انقلاب ، امام (ره) به مردم هدیه و نهال آن در چنین روزی سبز شد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه در مراسم یادواره شهدا که با همت حوزه شهری شهید حاتمی در یادمان شهدای این شهر با حضور برخی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار دااشت: قطعا آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت ها و ایثارگری های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: امروز این مراسم هم به یادبود و ارج نهادن به مقام آن شهدای عزیز برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز مصادف با ماه میلاد نبی مکرم اسلام و هفته بسیج است گفت: آیات خداوند گویای مقام عظیم پیامبر بزرگوار اسلام (ص)است که امروز پس از گذشت 1400 سال ما به دنبال سنت آن حضرت هستیم.

 

وی ادامه داد: روحیه توحیدی و اخلاص،اخلاق، مشورت ، گذشت و قدرت بسیج کردن مردم توسط آن حضرت از خصوصیات بزرگ پیامبر بزرگوار اسلام است که می توان از آن به عنوان رموز موفقیت یاد کرد.

 

سلطان قلی خاطر نشان کرد: بسیج بزرگترین هدیه‌ای بود که با تدبیر بنیان گذار معمار کبیر انقلاب ، امام (ره) به مردم هدیه و نهال آن در چنین روزی سبز شد.

 

وی افزود: این بسیج کنندگی با تاسی از آن راه و روش پیامبر بود که با تشکیل آن در برابر همه ابر قدرتهای دنیا در طول هشت سال جنگ نحمیلی ایستادگی کردند.

 

وی گفت: اگر ملت ما توانسته است با حفظ آرمان‌ها از تهدید دشمن مصون باشد، حضور همه آحاد مردم در صحنه می باشد که در قالب بسیج رقم خورده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد