در جلسه شورای اداری پاوه؛

برنامه های گرامی داشت هفته بسیج اعلام شد/حرکت مردم شهرستان نشان داد اهمیت انقلاب دو چندان است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 298019|20:51 - 1398/08/29
نسخه چاپی
برنامه های گرامی داشت هفته بسیج اعلام شد/حرکت مردم شهرستان نشان داد اهمیت انقلاب دو چندان است
با حضور مسئولان مختلف اداری جلسه هماهنگی برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در پاوه اعلام شد.

به گزارشهزار ماسوله، این جلسه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، معاون فرماندار ، مسئول دفتر امام جمعه و سایر مدیران ادارات این شهر برگزار شد فرمانده سپاه ناحیه پاوه در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام (ره) از همان آغاز مبارزات خود ، معتقد به تشکیل بسیج مردمی بودند و با این تفکر ، مردم در مبارزه علیه طاغوت بسیج شدند و انقلاب به پیروزی رسید.

 

سرهنگ سلطان قلی افزود: نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس بسیار پر رنگ بود و اکنون نیز در عرصه های مختلف ، حضور فعال دارد و همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده است.

 

وی گفت: امروز اقشار مختلف مردم در بسیج با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های رهبرکبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: دیدار با امام جمعه، همایش بسیجیان شهرستان در روز 5 آذر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بسیجیان، سرکشی از خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار، حضور در نماز جمعه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا و نشست های بصیرتی و روشنگری از برنامه‌هایی هستند که به این مناسبت در پاوه برگزار می‌شود.

 

وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و قدردانی از ملت بصیر و فهیم شهرستان گفت: فهم و بصیرت و شناخت مردم فهیم و بصیر شهرستان نسبت به دشمن را به ویژه در روز های اخیر دیدیم.

 

وی افزود: حرکت مردم شهرستان نشان داد اهمیت نظام و انقلاب برای مردم ما دو چندان است.

 

در ابتدای این جلسه نیز معاون فرماندار پاوه در سخنانی آغاز این هفته را تبریک گفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد