ماموستا قادری تاکید کرد؛

مردم و ملت ایران اسلامی خط و ربطشان از اخلالگران جداست

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 298018|20:39 - 1398/08/29
نسخه چاپی
مردم و ملت ایران اسلامی خط و ربطشان از اخلالگران جداست
ماموستا ملاقادر قادری در جمع فرهنگیان، اصناف، و بازاریان پاوه تاکید کرد مردم و ملت ایران اسلامی خط و ربطشان از اخلالگران جداست

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در جلسه هم اندیشی با فرهنگیان، اصناف، و بازاریان پاوه، ناآرامی‌های اخیر در کشور و استان را متوجه دشمنان نظام انقلاب دانست و گفت: مردم و ملت ایران اسلامی خط و ربطشان از اخلالگران جداست و این کار‌ها کار اشراری است که وابسته به برخی گروهک‌ها و دشمنان نظام هستند.

 

ماموستا ملا قادر قادری در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید اجرایی کردن این طرح را به زمان دیگر موکل می‌کرد گفت: باید قبل از اجرایی شدن این طرح در شب میلاد حضرت رسول (ص) مردم را با آگاهی بخشی درست، آماده می‌کردند.

 

امام جمعه پاوه در ادامه از مردم شریف شهرستان پاوه خواست که همچنان که تا کنون با این مسئله با عقلانیت برخورد کرده اند، از این به بعد نیز، فریب جوسازی‌های دشمنان را نخورند و حرکت به دور از شأن مردم با فرهنگ این شهرستان را انجام ندهند

 

وی در پایان نیز از فرهنگیان خواست تا در سطح مدارس کنترل بیشتری را بر رفتار دانش آموزان داشته باشند تا خدایی نکرده از شور جوانی این قشر در راستای حرکت‌های احتمالی استفاده نشود.

 

در ادامه این جلسه ایده پور فرماندار پاوه نیز با اشاره به اینکه این رفتار‌ها زیبنده مردم ایران اسلامی نیست و این‌ها تماماً برنامه ضد انقلابهاست گفت: نسشت امروز فراتر از قانون و برای قانون است و امنیت این شهرستان مدیون فرهنگ و نحوه برخورد این مردم، با مشکلات است.

 

وی در پایان با اشاره به گرانی‌های اخیر نیز افزود: افزایش بهای بنزین در این شرایط برای مردم سنگین است و جریان تحریم و عدم صادرات، انباشتی از سرمایه و انرژی به وجود آورده است که، این شرایط به ضرر مردم و دولت است.

 

منبع صداو سیمای کرمانشاه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد