امام جمعه پاوه:

وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 298002|14:17 - 1398/08/19
نسخه چاپی
وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است
امام جمعه پاوه گفت: وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمنان را همواره خنثی کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص) ضمن خیر مقدم به مهمانان و محبان آن حضرت در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اظهار داشت: پیامبر ما امتهای مختلف را نجات داده است، ایا شایسته ان نیست که ما در میلاد آن بزرگوار آن حضرت شادی بگیریم؟

 

ماموستا ملا قادر قادری افزود: چهار روز ولادت، بعثت، هجرت و وفات آن حضرت برای ما مهم و موثر هستند.

 

وی گفت: ایین ما صاحب دارد و پاسداری از آن در دستان مبارک پیامبر بود که پس از آن بدست محبان و جانشینان آن و امروز هم بر عهده نا است و ما هم حق داریم که از این دین پیروی کنیم.

 

وی با بیان اینکه در این عصر که تمام هجمه ها به دین و پیامبر ما وارد است پاسداری دین وظیفه ما است گفت: برگزاری این مراسم یک نوع دفاع از پیامبر بزرگوار اسلام است که پس از توهین های مکرر نسبت به ان حصرت در این عصر و گذشته اقدام شده است.

 

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران، اهل سنت یک هشتم جمعیت کشور هستند که در ۱۳ استان و در مرزها قرار دارند و جمعیت شافعی مذهب آن از بقیه مذاهب بیشتر است و ۱۷ هزار مسجد ، یک هزار مدرسه علوم دینی داریم .

 

ماموستا قادری گفت: در طول ۴۰ سال ، با توطئه های دشمنان، ما اهل سنت را علیه اهل تشیع تحریک کرده اند اما این وحدت ما باعث شده است که فریب دشمنان را نخوریم .

 

وی افزود: این جلسات و وحدت به نفع ما و مبارک است و حضور شما با تواضع و اخلاص بخاطر دین و پیامبر است، تا دشمن به ما ضربه نزند.

 

وی در پایان گفت: تا زمانی که به این صورت متحد و وحدت داشته باشیم دشمن نمی تواند به ما ضربه وارد کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد