با حضور مسئولان استانی و شهرستان؛

آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه در سال ۹۸ برگزار شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297994|20:04 - 1398/08/13
نسخه چاپی
آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه در سال ۹۸ برگزار شد
با حضور مسئولان استانی و شهرستان؛آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش پاوه در سال ۹۸ برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، جلیل رحیمی صدر مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه در آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان پاوه؛ با اشاره به هرم سنی جمعیت کشور و افزایش امید به زندگی در ایران بر لزوم توجه ویژه و برنامه ریزی مسئولان و در راستای رشد سلامت و ارتقای سطح زندگی قشر بازنشسته، تاکید کرد.

 

وی؛ با بیان حسن انتخاب عنوان این آیین تجلیل به نام "بر بلندای فرهیختگی"، بازنشستگان فرهنگی را الگوی مناسبی برای سایر بازنشستگان دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

 

 رحیمی صدر؛ با قدردانی از تلاشهای تمامی کسانی که در مسیر ارتقای منزلت بازنشستگان گام برمی دارند، با اهدای لوح تقدیر به مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه، از اهتمام مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان در پیگیری مشکلات و دغدغه های بازنشستگان فرهنگی، تجلیل نمود.

 

در ادامه؛ هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار پاوه، با ابراز خرسندی از حضور در محفل فرهیختگان فرهنگی، دستیابی به جامعه ایده آل را با تقویت زیرساخت های فرهنگی و در راس آن نهاد آموزش و پرورش، میسر دانست.

 

عبداله زاده؛ با تصریح بر توانایی و خلاقیت موجود در مدیریت آموزش و پرورش پاوه که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در صدر دستگاه های اجرایی موفق شهرستان قرار دارد، بر لزوم ارائه راهکارهای جدی و خلاقانه در راستای ایجاد فضای مناسب برای بهره گیریاز تجارب بازنشستگان فرهنگی در ارتقای سطح کیفی خدمات آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

 

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در ابتدای این آیین باشکوه؛ بازنشستگان فرهنگی را مشعل داران علم و دانش بر بلندای فرهیختگی توصیف کرد که با وجود تنگناها و سختی های دوران ۳۰ ساله خدمت در کسوت معلمی، بدون هیچ چشمداشتی در راه بالندگی علمی و فرهنگی جامعه تلاش نموده اند.

 

وی؛ با انتقاد از تفکراتی که آموزش و پرورش را دستگاهی مصرف کننده تلقی می کنند، تولید علم و فرهنگ را نتیجه ارزشمند فعالیت این نهاد فرهنگی برشمرد که زمینه ساز توسعه همه جانبه جامعه خواهد بود.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز؛ بازنشستگی را آغاز فصلی نوین در زندگی انسان عنوان کرد و افزود؛ موی سپید پیشکسوتان در کنار تجربه سبز آنان، نشانه رویش جوانه های بالندگی و فرهیختگی است.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه اضافه کرد؛ بزرگترین حسرت آدمی، اهمال نسبت به کارهای نیکی است که انجام نداده است که به گواه موفقیت ها و افتخارات کسب شده در تاریخ پرافتخار آموزش و پرورش دیار پاوه، معلمان این دیار در خدمت به آینده سازان این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند و از این منظر سرفرازان "روز حسرت" خواهند بود.

 

در ادامه این آیین تجلیل؛ علی اشرف منوچهری به نمایندگی از بازنشستگان فرهنگی سال ۹۸، به بیان خاطراتی شیرین از سالهای تدریس در کلاس درس پرداخت. همچنین شعرخوانی جمال مرادی و عدنان مرادی از فرهنگیان اهل قلم و دکلمه شعری در ستایش معلم توسط دانش آموز کانیا صیاف، از دیگر برنامه این آیین صمیمی بود که مورد تشویق حضار قرار گرفت.

 

برش کیک گرامیداشت این روز به یاد ماندنی و امضای لوح یادبود، از ابتکارات برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان امسال و پایان بخش این آیین بود.

 

گفتنی است؛ آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان پاوه در سال ۱۳۹۸، با سخنرانی مدیر کل صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه، معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه و با حضور اعضای کانون بازنشستگان آموزش و پرورش و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) پاوه، برگزار گردید.

 

برای دریافت گزارش تصویریاینجاکلیک کنید

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد