فرمانده سپاه ناحیه پاوه :13 آبان تجلی پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297992|01:06 - 1398/08/13
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه پاوه :13 آبان تجلی پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت :13 آبان تجلی پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

به گزارشهزار ماسوله، سرهنگ سلطان قلی به مناسبت روز ۱۳ ابان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یوم‌الله سیزدهم آبان فراتر از یک مراسم و مناسبت ملی است و ما نیز به آن نگاهی صرفاً مراسمی و مناسبتی نداشته و نداریم بلکه بسیار فراتر از یک مراسم ملی و به عنوان یک فرصت برای رساندن پیام جهانی ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی به آن می‌نگریم.

 

وی ادامه داد: سیزدهم آبان بهترین وکم‌نظیرترین فرصت است برای اینکه می‌توانیم پیام جهانی استکبارستیزی و پیام حسینی و حق‌طلبی انقلاب و پیامی که می‌تواند امروز و فردای نظام و کشور ما را حفظ و تضمین کند را در جهان مطرح کنیم.

 

ایشان افزود:این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌آموزان عزیزی است که در لبیک به‌فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا نمودند. در چنین روزی حماسۀ شکوهمند و کوبندۀ دانش‌آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت.

 

وی در پایان گفت:ملت استکبارستیز ایران در مصاف با استکبار جهانی، بر فصل‌الخطاب بودن منویات ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت الله ‌العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، اطمینان دارد به پشتوانه حمایت رهبر معظم انقلاب با مبنا قراردادن اصل "عزت اسلامی جمهوری اسلامی ایران، " با حضور مقتدرانه و باصلابت خود در راهپیمایی 13 آبان، برگ زرینی در کارنامه افتخارآمیز مقاومت ضداستکباری ایران اسلامی رقم خواهد زد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد