یادداشت/ ناصح مرادی

خواسته مجدد بحق زلزله زده ها

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297982|18:37 - 1398/08/11
نسخه چاپی
 خواسته مجدد بحق زلزله زده ها
فقر و بی کاری ناقوس زندگیشان شده و همانا یکی از خواسته های بحق این مردم رنجور " تمدید امهال وامهاست.

به گزارشهزار ماسوله، همگان باور داریم کە : زندگی یعنی تلاش و خستگی , غم و شادی , امید و ناامیدی . آرامش و سکوت  مختص آرامستان قبرستان است و بس ...

 

لیکن در این پیچ و خم زمان نان و کار همچنان دم و بازدم نفس ماندگاری است ..

 

آری در چینش فصول سال, پاییز را خرمن رنج و گنجینه تلاش نام نهاده اند .اما  برداشت ما در فصل برداشت همچنان در غم تمدید و پرداخت وامها است .

 

و اما نام و مستعار این مشکل و حوداث و گرفتاری که بسان سایه ای گام به گام با مردمان غم به دوش همراه است چه بنامیم?


مردمانی که در رکود , رکورد جهان را شکسته و در حقیری خط فقر نشسته اند .


مردمانی که روزگاریست روزه اند که شاید در غروب گشنگی اذان امید اوج بگیرد و لب به زندگی وا کنند و بار دگر خانه ای آباد نمایند

 

این اذان امید و کلید گشایش قفل مشکلات تنها به دستان توانمند و همت و هیبت مردان بزرگ گشایش می یابد . مخاطب ما همچنان آن خطیب بزرگ و همراه و همیار دیرینه این دیار جناب حاج ماموستا ملاقادر قادری است که خود واقف بر ناله و رنج محرومان منطقه میباشند که با همت بزرگ و نیت خدمت, خواهش و خواسته و تمنای مردمان محروم این دیار را به یار دیرینه و همسنگر قدیمی و سرچشمه ی گشایش نور امید سرزمین راست قامتان " مقام معظم رهبری (دامت برکاته) " برساند زیرا ایمان داریم که حب و همدلی مقام شامخ آن رهبر فرزانه نسبت به جنابعالی دلیلی است بر حل این مشکل و قبول خواسته های بحق این مردم ..

 

و شایسته است که لفظ "کاک" که در دل مردمان این دیار نشان از صمیمیت و دوستی و برادری و اخوی بزرگ خانواده است نثار نیک مرد و بزرگ مرد استانمان جناب کاک هوشنگ بازوند نمائیم که در زمان زلزله با چشمانی گریان در میان زلزله زده گان بسان برادر بزرگ ایفای نقش نمود . اذعان داریم برای چندمین بار متوالی نیز حاضرند بار غم و اندوه گران و آمال بحق بی خان و مانان دیار زلزله زده را بر دوش بکشند و با سفری تاریخی به پایتخت فریاد و ندای مظلومانه دیارشان را همراه با مجمع نمایندگان استان (این پیام رسانان خستگی ناپذیر در عرصه خدمت به مردم محروم) را به خدمت رئیس جمهور محبوب مملکتمان جناب آقای دکترروحانی و نمایندگان مجلس برسانند و مشکل تمدید امهال وامها را در صحن مجلس مطرح نمایند و باری دگر مرهم دل مجروح رنج دیده ی مردمان خویش باشند . قطعا و یقینا فاتحان این سفر تاریخی شما مردان بزرگ و ماندگار این سرزمین خواهید بود ..

 

و اما در خاتمه خطابمان مجمع نمایندگان استان میباشد که ناله و فغان این دیار را دیده و شنیده اند مردمانی که هنوز که هنوز است اشک بر دیده و سیه پوش دوران سیاهی خویش میباشند و همچنان در ساختن سایبانی ساده برای خانواده شان ناکام مانده اند . در , در بی پناهی درمانده اند و گریبانگیر فشار تحریم و رکود اقتصادی و تورم بازار و بی کاری اند و انتظار بیشتر از تعهدتان دارند ..

 

 زحمات فرا وظیفه ای تان جای بسی سپاسگذاری وقابل تقدیر است و با جسارت بە خود اجازە میدهم تا خواستە مجدد این دیار را بیان نمایم : که مجمع نمایندگان استان همراه و همگام با ایجاد حلقه اتحاد و بیانی واحد با رئیس جمهور محبوب استانمان جناب آقای مهندس بازوند و با رهبری پیر فرزانه منطقه و یار دیرینه امام (راحل) جناب حاج ماموستا ملاقادر قادری خواسته ها و توقعات مردمان سرزمین زلزله زده که فقر و بی کاری ناقوس زندگیشان شده و همانا یکی از خواسته های بحق این مردم رنجور " تمدید امهال وامهاست " را محقق نمائید و مطمئنم در این راستا دعای خیر مردان پینه به دست و مادران رنج دیده راه گشای این امر مهم و بدرقه راهتان خواهد بود .. (جزاک الله خیرا کثیرا)

 

 با احترام  مهندس ناصح مرادی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد