استارت فصل دوم فیلم "نون خ" در پاوه زده می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297981|21:21 - 1398/08/09
نسخه چاپی
استارت فصل دوم فیلم "نون خ" در پاوه زده می شود
فصل جدید سریال نون خ از پاوه استارت می خورد و ضبط این فیلم و شروع کار در این شهر به مدت یک ماه به طول می انجامد.

به گزارشهزار ماسوله، سریال «نون. خ» که در تعطیلات نوروز امسال به عنوان پربیننده ترین سریال نوروز انتخاب شد، درونمایه طنز دارد و نام متفاوت آن برگرفته از نورالدین خانزاده، یکی از نقش‌های کلیدی مجموعه نون. خ. انتخاب شده است.

 

این سریال، داستان خانواده‌ای است که پدر آن‌ها دچار مشکلات مالی شده است. این مجموعه درباره مشکلات اقتصادی روز جامعه است و قرار است فضای نویی برای مخاطبان تلویزیون به نمایش بگذارد.


نون. خ. بهانه‌ای است برای نشان دادن فرهنگ و آداب و رسوم بخشی از شهر‌های کشورمان؛ از این رو بخشی از قصه فصل اول آن در استان کردستان با لباس و لهجه کردی به نمایش درآمد و گویش کرد و توجه به اقوام کرد در این فیلم ملموس است.

 

فصل دوم این سریال در شهر پاوه استارت می خورد، که در این باره سرپرست مسئول هنروران و بازیگردان قرادادی سریال در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: فصل دوم سریال " نون خ" برای ماه رمضان ضبط می شود.

 

امین خانی افزود: ترکیب اصلی بازیگران این سریال از بازیگران فصل یک می باشد که چند بازیگر اصلی دیگری همچون آقای شفیعی جم، و چند بازیگر طنز دیگر به این ترکیب اضافه خواهد شد.

 

وی گفت: فصل جدید این سریال از پاوه استارت می خورد و ضبط این فیلم و شروع کار در این شهر به مدت یک ماه به طول می انجامد.

 

وی افزود: پس از آن ادامه ضبط فیلم به تهران انتقال پیدا می کند و همچنین به مدت دو ماه طول می کشد.

 

مسول انجمن نمایش شهرستان پاوه نیز به خبرنگار ما گفت: فصل دوم سریال " نون خ" که در پاوه آغاز می شود، نیاز به بازیگرانی بومی منطقه و با لهجه شیرین کردی دارد که سرپرستانی از گروه برای انجام تست بازیگری امروز در پاوه حضور پیدا کردند.

 

انصاری ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست ارزیابی تست بازیگری این سریال افزود: تلاش ما این است که بتوانیم بازیگران با استعداد بومی منطقه را برای اجرا و ضبط فیلم معرفی کنیم.

 

وی گفت: به همین منظور و طی دو روز تست بازیگری برای علاقه مندان به حضور در این سریال، انجام می شود.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد