حاشیه‌های بازدید نمایشی طلایه‌دار سفرهای استانی دولت

قدم‌رنجه وزیر ورزش با حواله دوباره یک وعده بی‌سرانجام!

سرویس: ورزشیکد خبر: 297980|20:19 - 1398/08/09
نسخه چاپی
قدم‌رنجه وزیر ورزش با حواله دوباره یک وعده بی‌سرانجام!
وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمانشاه وعده بی‌سرانجام افتتاح برخی پروژه‌های ورزشی که خودش داده بود را به سال آینده حواله داد.

به گزارشهزار ماسوله،  از دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری‌هایی که به دنبال کارناوال وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمانشاه به راه افتاده بود می‌توان حدس زد که این سفر باز هم دردی از کرمانشاه دوا نخواهد کرد.

بازدید از دو پروژه نیمه‌کاره دهکده المپیک و خانه جوان از جمله برنامه‌های چیده شده برای سفر آقای وزیر بود؛ سلطانی‌فر که یکی از وزرایی است که بیشترین سفرهای استانی البته بازدیدی و نمایشی را داشته در این بازدیدها وعده‌هایی هم داد.

ا

 

سلطانی‌فر وعده‌هایی که سه سال پیش داده بود را دوباره اینجا تکرار کرد؛ آذرماه سال 95 بود که او در همین سمت وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر کرد و بازدید از دهکده المپیک افتتاح سالن 6 هزار نفری این مجموعه را تا پایان سال 96 به کرمانشاهی‌ها وعده داد و امروز بعد از سه سال دوباره همان وعده را برای سال آینده وعده داد.

همچنین برای سفر وزیر ورزش برنامه‌های دیگری از افتتاح یک استخر و دو زورخانه و یک زمین چمن در نظر گرفته بودند!

ا

البته انتظار می‌رفت در هفته تریت بدنی با حضور مقام عالی وزارت، کرمانشاهی‌ها شاهد افتتاح پروژه‌‌های بزرگ و ملی باشند که در حد افتتاح استخر تقلیل یافت.

هرچند انتظار دیگری هم از سفر وزیر ورزش و جوانان می‌رفت و آن اینکه در این سفر آقای وزیر از نزدیک با ورزشکاران استان دیدار می‌کرد و در جریان مشکلات استعدادها و نخبه‌های ورزشی استان قرار می‌گرفت، اما ظاهرا این موضوع برای وی اهمیت چندانی نداشت.

همچنین تیم خبری همراه وزیر ورزش و جوانان هم از قبل انتخاب شده بود و به خبرنگاران رسانه‌های منتقد اجازه پوشش خبری برخی از برنامه‌ها داده نشد!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد