مرکز نیکو کاری شهر بانه وره ، راه اندازی می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297976|01:53 - 1398/08/09
نسخه چاپی
مرکز نیکو کاری شهر بانه وره ، راه اندازی می شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی ره منطقه باینگان گفت: مرکز نیکو کاری شهر بانه وره ، راه اندازی می شود.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس کمیته امداد امام خمینی ره منطقه باینگان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: قوم کرد قومی است به درازنای تاریخ ... در نجابت و اصالت ،در پاک اندیشی و پاک زیستی . و سفارشات بزرگان دین در مقام و کرامت نیکوکاری و نوع دوستی همواره آمیزه و همراه این قوم  بوده است ،بر آن خصائص نیکو ودر جهت ترویج خصلت های پسندیده ی نیکو کاری بزودی شاهد افتتاح مرکز نیکو کاری در شهر بانه وره خواهیم بود .


  ابراهیم یوسفی با بیان این موضوع افزود: تاریخ کرد و کردستان مشحون و لبریز از فداکاران و نیکوکاران و قهرمانانی است که زنده نگه داشتن آنان غنی سازی فرهنگ پر بار تاریخ کرد و نسل های در گذر است .  


وی گفت: صبری ؛ مادری فدا کار و مهرورز به فرزندان و خانواده که در یک تراژدی جدایی از همسر و فرزندانش؛ در راه رسیدن به آنان در کوههای اورامان جان به جان آفرین تسلیم می نماید و غمی همیشگی را برای فرزندان و ایل امامی بجای میگذارد .


وی افزود: برای زنده نگه داشتن نام این مادر فداکار ، مرکز نیکو کاری ، صبری ، در آینده ای نزدیک با همکاری و همفکری مردم شریف بانه وره افتتاح میگردد .

 

یوسفی در پایان گفت: امید است این حرکت خود جوش ومهم اجتماعی زمینه ساز اعتماد وهمکاری فی مابین آحاد مردم منطقه در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی همدیگر باشد و کمیته امداد حضرت امام ره در حد توان و ظرفیت ها پشتیبان این مرکز نیکو کاری باشد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد