امام جمعه پاوه: ورزش عاملی مهم ، در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297970|21:11 - 1398/08/03
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: ورزش عاملی مهم ، در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
امام جمعه پاوه گفت: ورزش عاملی مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که توسعه آن نیازمند تلاشی همگانی است.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست اداره ورزش وجوانان وروےسای هیتهای ورزشی باامام جمعه محترم جناب حاجی ماموستا قادری به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار و گفتگو کردند.


 در این دیدار امام جمعه پاوه ضمن توصیه رعایت اخلاق و فرهنگ دینی در میادین ورزشی از رابطه علم دین و علم تربیت جسم سخن گفت و ادامه داد: ورزش عاملی مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که توسعه آن نیازمند تلاشی همگانی است.

 

ماموستا قادری  ضمن توصیه به ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در کار و ورزش، ارتباط موثر و اثر بخش ورزش و جوانان با سایر دستگاه‌ها را جهت پیشرفت یادآور شد.

 

سعدی توفیقی سرپرست اداره ورزش وجوانان  پاوه نیز گفت: خرید زمین فوتبال نوریاب، سالن امام (ره) و استخر سرپوشیده در سنوات گذشته انجام شد.

 

وی در ادامه ضمن تشریح و تبیین اهداف برنامه ریزی شده در حوزه پیشرفت و تعالی ورزش پاوه به لزوم رعایت قانون در فعالیت هیأت‌های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در حفظ نگهداری از اماکن ورزشی اهتمام جدی خواهیم داشت.

 

توفیقی از نهادینه شدن فرهنگ ورزش با همکاری آموزش و پرورش، شورا و شهرداری خبر داد و افزود؛ علاوه بر توسعه و گسترش ورزش همگانی با مساعدت و همکاری اعضای شورای اداری و بهره مندی از تجارب پیشکسوتان ورزشی، حمایت‌های ویژه‌ای را نیز از قهرمانان خواهیم داشت.

 

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان پاوه جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های شایسته و توانمند را یکی از راهبرد‌های موثر در تقویت عملکرد هیأت‌های ورزشی ذکر و بیان کرد: به یقین زمینه فعالیت جوانان را فراهم خواهیم کرد.

 

 درپایان اقای توفیقی به نمایندگی از طرف هیتهای ورزشی با اهدای  لوح سپاس از تلاش ها و حمایت های  امام جمعه محترم  در زمینه توجه نمودن به ورزش و مشکلات جوانان تقدیر و تشکر بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد