حاج ماموستا قادری در دیدار رئیس کمیته با وی: خواسته ما خدمت به مردم منطقه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297935|17:40 - 1398/07/18
نسخه چاپی
حاج ماموستا قادری در دیدار رئیس کمیته با وی: خواسته ما خدمت به مردم منطقه است
سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که به منظور سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان کیمته امداد به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن سفر به پاوه با حاج ماموستا قادری دیدار کرد.

به گزارشهزار ماسوله، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که به منظور سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان کیمته امداد به استان کرمانشاه سفر کرده است، ضمن سفر به پاوه با حاج ماموستا قادری دیدار کرد.

 

سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که به منظور سرکشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد به استان کرمانشاه سفر کرده است، در حالیکه حاج حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته کشور و مدیرکل کمیته امداد استان ایشان را همراهی می کردند، شامگاه چهارشنبه ( 17/مهر/98) با حضور در منزل ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، ضمن دیدار با ایشان، درخصوص مسائل مختلف بخصوص مشکلات مددجویان کمیته امداد منطقه اورامانات به بحث و گفتگو پرداختند.

 

در این دیدار صمیمی که آقای ایده پور و چند نفر از افراد محلی حضور داشتند، حاج ماموستا قادری طی سخنانی ضمن خوش‌آمد گویی به مهمانان، مواردی را به‌عنوان خواسته مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پاوه، مطرح و خواستار رسیدگی به آنان شدند.
اهم درخواست‌های مطرح‌شده به شرح ذیل است:
1-کمک به 30 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در پروژه مسکن مهر تا بتوانند سهم آورده خود را تکمیل کنند.
2-کمک به هزینه‌های درمانی مددجویان تحت پوشش در حدود 1 میلیارد تومان
3-کمک و مساعدت به 150 خانواده بی‌بضاعت و اعطای تسهیلات به 55 خانواده دیگر به مبلغ دو میلیارد تومان تا بتوانند بافت فرسوده و آسیب‌دیده خود را بازسازی کنند.
4-اعطای تسهیلات اشتغال به جوانان بیکاری که تحت حمایت کمیته امداد نیستند
5-کمک و مساعدت به زوجین تازه ازدواج‌کرده و تجهیز 25 زوج تحت پوشش
ماموستا قادری در خاتمه صحبت‌های خود ضمن تشکر مجدد از حضور جناب آقای بختیاری اظهار امیدواری کرد سفر ایشان منشأ خیر و رفاه برای افراد نیازمند منطقه باشد و اضافه نمودند: ما خواست شخصی نداریم، آنچه مورد تقاضای ماست، خدمت به مردم منطقه است.
سپس جناب آقای بختیاری ضمن اظهار خوشحالی از حضور در شهر انقلابی پاوه، قول مساعدت دادند که در حد امکان به خواسته‌های مددجویان این منطقه به‌صورت ویژه توجه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد