تعریض و ایمن‌سازی جاده روانسر به پاوه مطالبه مردم اورامانات است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297930|19:09 - 1398/07/16
نسخه چاپی
تعریض و ایمن‌سازی جاده روانسر به پاوه مطالبه مردم اورامانات است
فرماندار شهرستان روانسر گفت: افزایش تصادفات در جاده روانسر به پاوه موجب نارضایتی عمومی شده و تعریض و ایمن‌سازی این مسیر دغدغه و مطالبه اصلی مردم منطقه اورامانات است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز یکشنبه  در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه روانسر افزود: این شهرستان به دلیل قرار گرفتن در ابتدای منطقه اوامانات روزانه شاهد تردد حجم بالایی از مسافر است و این مهم موجب شده تا این شهرستان در حوزه راه نیازمند توجه ویژه باشد.

وی تصریح کرد: هر چند فرهنگ رانندگی عامل اصلی وقوع تصادفات است اما متولیان باید با رفع نواقص و کمبودها، مسیری ایمن را ایجاد نمایند تا اطمینان خاطر کاربران جاده ای تامین شود.

فرماندار روانسر ادامه داد: حذف اختلاف سطح جاده، شانه سازی استاندارد، افزایش تابلوهای اخباری و هشدار دهنده، افزایش دوربین های ثبت سرعت از جمله اقداماتی است که باید در محورهای شهرستان انجام شود.

مصطفی زاده اضافه کرد: جاده کرمانشاه به روانسر نیز از محورهای پرتصادف استان است که نیازمند توجه بیشتر است.

مسئول نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز گفت: ۲ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی جاده روانسر به پاوه قیرپاشی و آماده آسفالت است که تا قبل از آغاز بارندگی ها آسفالت می شود.

رحمت جلیلیان افزود: وظیفه اصلی راهداری نگهداری وضعیت موجود است اما با توجه به شرایط خاص منطقه اورامانات، سازمان راهداری برای توسعه جاده قزانچی به روانسر و روانسر به پاوه ورود کرده و پروژه هایی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: کمبود اعتبار مهمترین مشکل و مانع اجرای پروژه ها در حوزه راه است.

مسئول نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: عمده تصادفاتی که در جاده روانسر به پاوه رخ می دهد تصادفات رخ به رخ است و از نوع واژگونی بسیار کم است.

جلیلیان اضافه کرد: محور کوزران به روانسر فاقد شانه مناسب است که شانه سازی و ایجاد پارکینگ در فواصل مختلف در دستور کار این اداره کل خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد