قادری خبر داد: از سر گیری کلاسهای هفتگی تفسیر قرآن و اخلاق حاج ماموستا قادری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297922|20:48 - 1398/07/14
نسخه چاپی
   قادری خبر داد: از سر گیری کلاسهای هفتگی تفسیر قرآن و اخلاق حاج ماموستا قادری
کلاسهای تفسیر قران کریم ماموستا ملا قادر قادری که سه شنبه هر هفته در مسجد قبا ، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود، بعد از وقفه اي چند ماهه از سر گرفته می شود.

به گزارشهزار ماسوله، مسئول دفتر امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: كلاس هفتگي مسجد قباء پاوه كه قريب 12 سال است زير نظر ماموستا ملا قادر قادري در مسجد قباء‌ پاوه برپا و در آن دو درس (‌درس اول تفسير و درس دوم تاريخ و احكام و اخلاق) تدريس مي شود؛ بعد از وقفه‌اي چند ماهه مجدداً سه شنبه شب همین هفته از سرگرفته می شود.

 

مصلح قادری افزود: تفسیر قرآن کریم ماموستاملا قادر قادری به صورت شفاهی به مدت 12 سال براي شهروندان ارائه می شود و اساس کار وی نیز "ترجمه ی تفسیری آیات قرآن" است.

 

وی گفت:  تبیین آیات قرآن کریم برای مردم به شکلی مکتوب و ترجمه ی آن ، بخشی از کلاس را شامل می شود و بخش دیگر آن به درسهای  اخلاقی، سیاسی و اجتماعی و مسائل روز پرداخته می شود.

 

گفتني است که این کلاسها با فرارسيدن ماه مبارك رمضان به مدت چند ماه تعطيل و سه شنبه شب 13 مهر ماه مجددا شروع اين كلاسها هم برای خواهران بعد از نماز عصر و هم برای آقایان بعد از نماز عشاء از سرگرفته می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد