سرهنگ حق جویان در خطبه های قبل از نماز جمعه:

برقراری امنیت ، همگانی است/ شهرستان پاوه کمترین جرم و جنایت را دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297914|16:36 - 1398/07/12
نسخه چاپی
 برقراری امنیت ، همگانی است/ شهرستان پاوه کمترین جرم و جنایت را دارد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه گفت: در پاوه بخاطر ویژگی های خاص و شخصیت های با نفوذ و فعالیت روحانیت ما شاهد کمترین جرم و جنایت در این شهرستان هستیم.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) اظهار داشت:پیامبر در خصوص وجود امنیت می فرماید دو موضوع امنیت و سلامتی را تا زمانی که از دست ندهیم قدر و ارزش انها را نمی دانیم.

 

سرهنگ حق جویان با بیان اینکه برقرار امنیت ، همگانی است افزود: خوشبختانه با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هدایت های ایشان  و تلاش نیروهای مسلح ، امنیت برقرار است.

 

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت یک کار همگانی است گفت: همه مردم در این امر مهم نقش دارند به طوری که رعایت قانون و مقرارات توسط خود مردم، به منزله امنیت در جامعه خواهد بود.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در همه جا حضور دارد و با تمام توان تلاش می کند و از جان خود می گذرد، تا امنیت شایسته را برای مردم فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای نیروی انتظامی جامعه محوری و دین سالاری است و از بطن مردم و برای خدمت به مردم و برقراری امنیت فعالیت می کند.

 

سرهنگ حق جویان گفت: نیروی انتظامی در همه مناسبت ها در کنار مردم است به طوری که زمانی مردم برای مسافرت به اقصی نقاط کشور سفر می کنند، امادگی خدمتگزاری به مردم است.

 

فرمانده نیروی انتطامی پاوه گفت: نیروی انتظامی برای خدمات اسانتر سامانه فوریت ۱۱۰ را راه اندازی کرده و در بازه زمانی ۷ دقیقه باید خود را به محل حادثه برسانند.

 

وی با بیان اینکه جلب اعتماد مردم به نیروی انتظامی در اولویت ما خوهد بود گفت: به همین منظور برای دریافت دیدگاههای مردم سامانه ۱۹۷ را نیز راه انداری کرده است و همواره از دیدگاه و نظرات صاحب نظران برای هرچه بهتر برقرار کردن امنیت استقبال می کنم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پاوه بخاطر ویژگی های خاص و شخصیت های با نفوذ و فعالیت روحانیت ما شاهد کمترین جرم و جنایت در این شهرستان هستیم.

 

سرهنگ حق جویان افزود: مسئله مواد مخدر از موضوعاتی است که در شان این مردم شهرستان نیست، در سال ۱۳۹۷ کشفیات مواد مخدر ما افزایش چشم گیری داشته است و در نیمه سال نیز کشفیات خوبی را در این زمینه در شهرستان داشتیم و از شما استدعا داریم که به ما کمک کنید.

 

وی خاطر نشان کرد: در خصوص جرائم و تخلفات راهنمایی ورانندگی نیز الحمد الله امار پایینی در شهرستان می باشد، اما مشاهده وقوع هرگونه حادثه ای در سایر نقاط برای هم وطنانمان، ما باید بیشتر در زمینه رعایت قوانین رانندگی تلاش کنیم.

 

وی گفت: ۷۰ درصد دلایل تصادفات ،عوامل انسانی است شاید برخی از جاده های ما نا ایمن باشد اما عامل انسانی بالاترین تقصیر تصادفات را دارد.

 

فرمانده انتطامی شهرستان پاوه در خصوص فعالیت های مرزبانی نیز گفت: مرزبانی شهرستان در راستای استیفای حقوق جمهوری اسلامی و حقوق مرزنشینان ملاقات های فراوانی را با مسولین عراقی داشته است.

 

وی گفت: در خصوص بازگشایی مرز شومشی هم امکاناتی که لازم است برای این مرز مهیا شود، اماده ارایه هرگونه خدمات به مسافرین و شهروندان هستیم.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه پاوه گفت: با کمک سایر نیروهای مسلح که اشراف امنیتی بر مرزها دارد علاوه به وظایف ذاتی خود با اقتدار از مرزها حفاظت و اجازه تعدی را به غیر نخواهد داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد