مختار برزگر در ائین جشن عاطفه ها:

جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297908|23:57 - 1398/07/10
نسخه چاپی
جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد+تصاویر
مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با اشاره به گرمای آفتاب حاکم بر این آیین مهربانی، افزود: امروز آیین جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد و گرمای این آفتاب دلپذیر پاییزی را دو چندان نموده است.

به گزارشهزار ماسوله، هوشیار عبداله زاده معاون فرماندار پاوه در آیین جشن عاطفه با اشاره به شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند T، جشن عاطفه ها را فرصتی برای ابراز محبت و مهربانی، و آیین ترویج فرهنگ انفاق و احسان عنوان کرد و گفت: از تعامل و همکاری مجموعه آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، در برگزاری مستمر و باشکوه جشن عاطفه ها تقدیر می کنم.

 

عبداله زاده؛ با تقدیر از برگزاری با کیفیت جشن امروز، بر امتداد فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان در تمامی روزهای سال تاکید کرد.

 

معاون فرماندار پاوه؛در ادامه به نقش معلمان در شکل گیری شخصیت انسانها به عنوان الگوی کودکان به ویژه در دوره تحصیل در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: معلمان در تربیت اجتماعی دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت رسمی در مدارس، بیش از پیش کوشش کنند.

 

مختار برزگر فرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه؛نیز با اشاره به قرار گیری صندوق جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها در میان دانش آموزان گفت: این دانش آموزان ساکنان سرزمین نیکوکاری هستند و تاریخ این سرزمین گواه این ادعا است.

 

وی افزود: امروز، روز نزدیکی دلها با وجود فاصله های جغرافیایی است و اهالی این دیار زمینیانی هستند که آسمانی فکر می کنند و این را به عمل در مناسبت هایی همچون جشن عاطفه ها به کمال به نمایش می گذارند.

 

برزگرفرد؛ با بیان گلچینی از اشعار و ضرب المثلهای ادبیات غنی ایران زمین در مورد نیکوکاری و کمک به هم نوع، به حضور پرشور دانش آموزان و مسئولان در آیین جشن عاطفه ها در سراسر این سرزمین سرافراز اشاره کرد، و گفت: این حضور آگاهانه مایه دلگرمی همه نیازمندان است.

 

مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ با اشاره به گرمای آفتاب حاکم بر این آیین مهربانی، افزود: امروز آیین جشن عاطفه ها، گرمابخش مهر مدارس پاوه شد و گرمای این آفتاب دلپذیر پاییزی را دو چندان نموده است.

 

در ادامه این آیین معنوی؛ دانش آموزان دبستان دخترانه حجاب با چیدمانی خلاقانه به اجرای سرود همگانی جشن عاطفه ها پرداختند.

 

لازم به ذکر است؛ همزمان با مدارس سراسر کشور، نواختن زنگ عاطفه ها توسط حاج مصلح قادری مسئول دفتر امام جمعه پاوه و حضور پرشور مسئولان شهرستان و دانش آموزان و معلمان دبستان حجاب در پای صندوق جمع آوری کمک های مردمی پایان بخش این آیین نمادین بود.

 

گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری این آیین، مسئولین با حضور در کلاسهای دبستان حجاب از نزدیک با مشکلات و درخواست های دانش آموزان، معلمان و کادر مدیریتی این آموزشگاه قرار گرفتند و بر پیگیری و حل این مشکلات تاکید کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد