تداوم طرحهای عمرانی شهرداری نوسود با آسفالت ورودی شهر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297903|20:11 - 1398/07/10
نسخه چاپی
تداوم طرحهای عمرانی شهرداری نوسود با آسفالت ورودی شهر
شهردار نوسود انجام عملیات تعریض و خاکبرداری دیوار سازی و جدول گذاری سنگ فرش و زیر سازی و نهایتا اسفالت اقدام به احداث بلوار ورودی شهر نوسود نموده که سیمای ورودی شهر را به صورت اساسی متحول کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از بخشهای اساسی هرشهری که می تواند معرف ساختار کلی شهر به میهمانان و گردشگران باشد ورودی شهرها است.

 

توجه بموقع به ساماندهی ورودی شهرها می تواند پایه گذار توسعه هدفمند و هدایت شده کالبد شهر باشد و غفلت از ساماندهی ورودیها می تواند توسعه نامتوازن و سیمای ناهمگون شهر را به نمایش بگذارد.

 

بر همین مبنا شورای شهر و شهرداری نوسود از ابتدای سال 97 بهسازی و اصلاح ورودی شهر را در دستور کار قرار داده و انجام عملیات تعریض و خاکبرداری دیوار سازی و جدول گذاری سنگ فرش و زیر سازی و نهایتا اسفالت اقدام به احداث بلوار ورودی شهر نوسود نموده که سیمای ورودی شهر را به صورت اساسی متحول کرده است.

 

این طرح با هزینه 300 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان ازمحل صرفه جویی در اعتبارات داخلی شهرداری به اجرا در امده است.

 

لازم به ذکر است در ابتدای ورودی شهر نوسود پروژه احداث ساختمان اداری در چهار طبقه و با مساحت 800 متر مربع در حال ساخت است که با اتمام ان چهره ورودی شهر بیش از پیش دگرگون خواهد شد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد