با حادثه تلخ تصادف در محور پاوه- روانسر؛

نادری: وزارت راه و شهرسازی مسئول تمام این حوادث ناگوار است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297901|21:31 - 1398/07/09
نسخه چاپی
نادری: وزارت راه و شهرسازی مسئول تمام این حوادث ناگوار است
شهاب نادری گفت: وزارت راه و شهرسازی مسئول تمام این حوادث ناگوار است،.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم اورامانات در مجلس در پی وقوع حادثه تلخ کشته شدن شش نفر در جاده روانسر کرمانشاه در خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: جناب آقای وزیر چقد باید فریاد بزنیم، شما میدانید چشم انتظاران این عزیزان چه کشیدند، انتظاری که هیچ وقت به پایان نخواهد رسید.

 

شهاب نادری افزود: آقای وزیر شما که هنوز زحمت نکشیدید به قتلگاه اورامانات سفر کنید، اما معاونین شما بهمراه بنده وجب به وجب این مسیر را پیموده اند.

 

وی گفت: تذکری نمانده است که به وزات راه نداده باشم ، فریادی برایم نمانده است، هر روز عزیزانمان را در این قتلگاهای مرگ اورامانات از دست میدهیم، هیج خانواده ای در اورامانات نیست که داغدار فرزندش در این جاده ها نباشد.

 

وی ادامه داد: آقای مهندس حسن نیا که یکسال گذشته که شما تشریف آوردید دقیقا در چند روز اخیر و در این مکان، ۶ نفر دیگر از عزیزمان از دست رفتند، جناب آقای معاون وزیر، در اینجا مدیرکل شما میگه، مهندس دیدند و دستورشو دادند،چه دستوری دادید؟؟ دستور مرگ؟! مهندس امینی و مهندس حسن نیا قول دادید که در اسرع وقت شروع کنید، اما چند ماه گذشته بنظرتون، همه ما مسئولان باید بر روی پل صراط جوابگو باشیم ، اگر خلاف وعده نمیکردید و همان زمان شروع به انجام می نمودید.

 

نادری تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مسئول تمام این حوادث ناگوار است، جناب آقای وزیر همانگونه همیشه در تمام نطقها و سخنرانیهام گفته ام باز هم تکرار میکنم ، جادههای اورامانات قتلگاه است، جادههای اورامانات جاده نظامی است و همکاری خوبی میان وزارت راه و حضرت عزرائیل است.

 

وی در پایان گفت: با قلبی اکنده از غم و اندوه تسلیت میگم به مردم اورامانات، به خانوادههای این عزیزان ، شفای عاجل مصدومان این حادثه ناگوار را از درگاه ایزد منان دعامندم و طلب عفو و بخشش داریم از خداوند منان برای این عزیزان از دست رفته و ان شالله روح پاکشان به بهشت برین شاد گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد