زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات به توجه جدی نیاز دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297889|21:21 - 1398/07/06
نسخه چاپی
زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات به توجه جدی نیاز دارد
ماینده مردم منطقه اورمانات در مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه جدی به زیرساخت‌های آموزش و پرورش این منطقه شد و گفت: آموزش و پرورش باید به صورت تخصصی به امر آموزش دانش‌آموزان بپردازد و از سیاسی‌کاری بپرهیزد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، شهاب نادری روز شنبه در آیین بهره برداری از ۷۲ مدرسه مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه که با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمانشاه در مدرسه تازه تاسیس برکت شهر تازه‌آباد مرکز شهرستان ثلاث باباخانی برگزار شد، بر ارتقاء وضعیت معلمان به ویژه در حقوق و معیشت آنها تاکید کرد و خواستار رفع مسائل و مشکلات آنان شد.


وی همچنین به مسائل و مشکلات منطقه اورامانات اشاره کرد و افزود: مردم این خطه مرزدار هستند و تاکنون به هیچ دشمنی اجازه ندادند که حتی به یک وجب از خاک کشورمان دست یابند.


نادری در ادامه خواستار ایجاد برخی زیرساخت‌های آموزش و پرورش در منطقه اورامانات کرمانشاه شد و گفت: این منطقه با توجه به گردش پذیربودن، ایجاد یک خانه معلم و یک اردوگاه تفریحی از خواسته های جدی مردم این خطه است.


وی همچنین اظهار داشت: فرهنگیان اورامانات خواستار توجه جدی به مزایای حق مناطق جنگی خود هستند.


نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، جذب نیروی پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی با توجه به نیازمندی مدارس به نیروی جدید را از دیگر خواسته های مردم منطقه عنوان کرد.


وی به کارگیری نیروهای خدماتی، تجهیز مدارس به ویژه هنرستان ها، اجرای طرح رتبه بندی همکاران آموزش و پرورش و توجه به خوابگاه های دانش آموزی را از جمله نیازهای جدی منطقه اورمانات کرمانشاه اعلام کرد.


اورامانات کرمانشاه به چهار شهرستان جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباخانی با جمعیتی نزدیک به ۳۲۰ هزار نفر اطلاق می شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد