چند خبر ورزشی از پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297884|21:41 - 1398/07/05
نسخه چاپی
چند خبر ورزشی از پاوه
برگزاری تجلیل از پیشکسوتان والیبال پاوه، برگزاری مسابقه دوستانه کشتی بین شهرستانهای پاوه و مریوان و بازدید از روند عمليات اجرايي زمين چمن مصنوعي شهرستان پاوه و بازدید از مجموعه شهید عبدالله زداه و حضور در جمع ورزشکاران باشگاه استاد فرید از عنوان های خبر ورزشی شهرستان پاوه می باشند.

به گزارشهزار ماسوله، برگزاری تجلیل از پیشکسوتان والیبال پاوه، برگزاری مسابقه دوستانه کشتی بین شهرستانهای پاوه و مریوان و بازدید از روند عمليات اجرايي زمين چمن مصنوعي شهرستان پاوه و بازدید از مجموعه شهید عبدالله زداه و حضور در جمع ورزشکاران باشگاه استاد فرید از عنوان های خبر ورزشی شهرستان پاوه می باشند.

 

در اقدامی، از پیشکسوتان والیبال پاوه طی مراسمی در سالن حجاب این شهر تجلیل به عمل آمد.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: ورزش پاوه امروز به خود افتخار می‌کند که پیشکسوتانی را در خود دارد که سابقه تجارب وافر و افتخار در مسابقات مختلف را دارد و مایه سربلندی و عزت جامعه ورزش ما محسوب می‌شوند.

دیدار دوستانه ورزش کشتی بین تیم های پاوه و مریوان  به مناسبت هفته دفاع مقدس که در پایان  تیم پاوه موفق شد با نتیجه ۱۴بر۵ تیم حریف رو شکست داد.

شکست تیم پیشکسوتان والیبال پاوه مقابل تیم پیشکسوتان هرسین با نتیجه ۳بر صفر از دیگر خبر های ورزشی پاوه است که امروز برگزار شد.

 

بازديد سرپرست  اداره ورزش و جوانان و اعضای انجمن پشتیوان  از روند عمليات اجرايي زمين چمن مصنوعي شهرستان پاوه و بازدید سر زده  اقای توفیقی سر پرست اداره ورزش و جوانان پاوه از مجموعه شهید عبدالله زداه و حضور در جمع ورزشکاران باشگاه استاد فرید و بیان مشکلات تنها سالن تکواندو از جانب ورزشکاران و رئیس هیئت تکواندو و قول مساعد جناب توفیقی جهت رفع مشکلات از دیگر عناوین خبر ورزشی شهرستان می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد