سردار عظیمی در شهر شاهو:

اورامانات از افتخارات و از مصادیق بارز ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن است+ تصاویر

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 297865|11:25 - 1398/07/02
نسخه چاپی
 اورامانات از افتخارات و از مصادیق بارز ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن است+ تصاویر
سردار عظیمی اظهار داشت: منطقه اورامانات از افتخارات و از مصادیق بارز ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن است.

به گزارشهزار ماسوله، سردار عظیمی در مراسم توزیع لوازم التحریر دانش اموزان که در شهر شاهو با حضور امام جمعه پاوه، فرمانداران پاوه و روانسر مسئولین نظامی و انتظامی و برخی از مسئولین روانسر و پاوه برگزار شد در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: منطقه اورامانات از افتخارات و از مصادیق بارز ایستادگی در مقابل توطئه های دشمن است.

 

وی افزود: انچه که مردم ما با بصیرت انقلابی در این خطه رقم زدند متفاوت از ایستادگی ملت ما در بقیه کشور است.

 

وی گفت: دشمنان از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که تصمیمات استبدادی را برای کشور ما می گرفتند به یکباره، یک کشور کلیدی در منطقه حساس را از دست دادند و آن تصمیمات در هم شکست.

 

وی ادامه داد: پس از آن با حرکت تاریخی معجزه اسای امام بیداری، هوشیاری، ایستادگی و پایمردی ملت قهرمان، انقلاب به پیروزی رسید و دشمنان از آن روز توطئه ها را علیه ما شروع کردند.

 

سردار عظیمی گفت دشمنان در حوزه مسائل قومی و مذهبی با هدف ایجاد اختلاف در بین ملت ما برنامه ریزی کردند بلکه بتوانند این ملت را شکست دهند.

 

وی تصریح کرد: اگر بیداری ، بصیرت و دین مداری ملت ما نبود هریک از این توطئه ها به نتیجه می رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: پدران ایثارگر  و از خودگذشته و شهیدان دلاوری که با همه وجود در مقابل دشمن ایستادند امروز کشور و ملت ما را در اوج قله افتخارات قرار داده اند.

 

وی با بیان اینکه امروز هرچه داریم از بیداری رهبران دینی است گفت: چهل سال که این ملت با اقتدار در مقابل این دشمنان توطئه گر در کنار این رهبران ایستاده اند.

 

وی افزود: اگر بیداری، اگاهی و روحیه ایستادگی در مقابل دشمن و در راس انها شهدای گرانقدر ما نبود امروز شاهد این امنیت و به این شکل که خودمان کشور را اداره کنیم نبود و هیچ ملتی در طول تاریخ با تسلیم شدن در مقابل زورگویان نتوانسته است به سعادت برسد.

 

وی در پایان گفت: انچه مایه عزت و قدرت یک کشور است ایستادگی در مقابل دشمنان است و ما باید عزت خود را از شهدا بیاموزیم.

 

سردار عظیمی افزود: دشمنان ملت ایران در همه صحنه ها شکست خورده اند و لذا دست بردار هم نیستند که نیاز است نسل اینده و جوان ما با هوشیاری در مقابل انها بایستند.

 

در پایان این مراسم هم 1500 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان شهرستان های پاوه و روانسر اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد