فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با ما:

هیچ کمبودی در تامین نیروی انسانی معلم در ثلاث نداریم/ دایر کردن کلاس مدارس برای حداقل دانش آموز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 297853|07:36 - 1398/06/31
نسخه چاپی
هیچ کمبودی در تامین نیروی انسانی معلم در ثلاث نداریم/ دایر کردن کلاس مدارس برای حداقل دانش آموز
فرماندار ثلاث باباجانی گفت: اینکه مردم دغدغه مند به این موضوع ، که نیروی معلم در شهرستان با کمبود مواجه باشد، اینطور نیست، چرا که وظیفه آموزش و پرورش است کادر نیروی انسانی را تامین کند تا در هیچ مقطعی تحصیلی این مشکل را نداشته باشیم.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان در سخنانی با اشاره به چگونگی تامین نیروی انسانی یا معلم در شهرستان اظهار داشت: در چند روز اخیر مدیر آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در جلسه کادر سازی که در شهرستان جوانرود برگزار شد شرکت و در جریان کم و کیف پرسنل هستند.

 

شکری افزود: اما معلمین شهرستان ثلاث ، متقاضی نیروی آموزش و پرورش برای شهرستان های همجوار هستند و نگرانی بیشتر ما برای کسانی است که بیشتر متقاضی انتقال هستند، و به دیگر شهرستان ها نقل مکان کنند.

 

وی با بیان اینکه امتیاز مناطق جنگی امروز برای همه شهرستان ها لحاظ می شود گفت: چون شهرستان ثلاث باباجانی قبلا از امتیاز مناطق جنگی برخوردار بود و اکنون که این امتیاز به دیگر شهرستان ها نیز داده شده است،معلمین ما درخواست انتقال به شهرستان های همجوار دارند، اما اینکه مردم دغدغه مند به این موضوع ، که نیروی معلم در شهرستان با کمبود مواجه باشد، اینطور نیست، چرا که وظیفه آموزش و پرورش است کادر نیروی انسانی را تامین کند تا در هیچ مقطعی تحصیلی این مشکل را نداشته باشیم.

 

فرماندار شهرستان گفت: به هیچ عنوان ما در شورای آموزش و پرورش این دغدغه را نداریم اما این دغدغه را داریم که در روزهای اول بازگشایی مدارس، همه معلمین سر کلاس باشند،و مطمئن باشید که آموزش و پرورش کل ، موظف به تامین همه کادر نیروی انسانی خواهد بود.

 

شکری با اشاره به اینکه امروز مردم به فضای مجازی عادت کرده اند، و در مباحث آموزش و پرورش که آگاهی لازم را ندارند، ورود پیدا می کنند گفت: ما بحث مختلط مدارس را نداریم اما شاید از دبستان و در مکانهایی که تعداد دانش آموزان به حد نصاب نرسند، شاید آن هم در مقطع ابتدایی داشته باشیم و در سایر مقاطع این موضوعیتی را نداشته ایم.

 

وی با بیان اینکه تا آنجایی که می توانیم دغدغه های مردم را مرتفع خواهیم کرد گفت: هیچ مشکلی برای فضای آموزشی در شهرستان نداریم و اکثر مدارس ما برای اوایل مهر تکمیل می شود و فضای مناسبی ایجاد شده است .

 

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: ما برای همه روستاها حتی با تعداد 10 دانش آموز کلاس آموزشی دایر خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به مدارس کانکسی در شهرستان هم گفت: ما در زمان بعد زلزله و یا حتی زمانی که تعداد دانش آموزان ما در حداقل ممکن ، 6 یا 7 نفر باشند و به حد نصاب نرسند، مدارسی به صورت کانکسی داشته ایم و فضای کانکسی ما هم که با کمک خیرین ساخته شده است، فضای مناسب و شاید از مکانهای آموزشی در مدارس هم بهتر باشد، اما برای آن روستاهایی که دانش آموزان به حد نصاب نرسند این فضا را فراهم کرده ایم.

 

وی در پایان با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس گفت: ان شاالله بنا به گفته معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش که گفت" امسال سعی می کنیم که این بخاری های چکه ای را نداشته باشیم" این مشکل را نداشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد