ماموستا قادری در دیدار وزیر کار با ایشان | ان شاالله ره آورد سفرتان، بخشش سهم آورده 70 خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه باشد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297842|16:25 - 1398/06/28
نسخه چاپی
ماموستا قادری در دیدار وزیر کار با ایشان | ان شاالله ره آورد سفرتان، بخشش سهم آورده 70 خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه باشد
دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی، جمعی از معاونین و‌کارشناسان این‌ وزارتخانه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، دکتر نادری‌ نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس و جمعی از مدیران کل استان کرمانشاه با حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه دیدار کردند.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور افتتاح پروژه مسکن مهر به پاوه سفر کرده بود، در بیت حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه حاضر و در فضایی ساده و دوستانه با ایشان دیدار کردند

ماموستا قادریضمن عرض خیر مقدم به جناب دکتر شریعتمداری مهمان ویژه شهرستان پاوه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس و هیئت همراه و تشکر از زحمات دست اندرکاران مسکن مهر پاوه گفتند:پروژه مسکن مهر از سال 1390 آغاز و مسئولین محترم سه دولت در آن نقش داشته اند، ما طلبه ها جمله ای داریم می گوییم: «الفضل للمتقدم و الاجر للمتأخر»؛ وزرا و استانداران و دولتهای قبلی هم در ساخت این پروژه زحمت کشیده اند. لذا بنده هم از دولتهای سابق و هم از دولت دوازدهم که اجر و خیرش را عاید خود کردند ممنون و سپاسگزارم. چون اگر ما از سلف خود قدردانی نکنیم، دیگران هم از ما قدردانی نخواهند کرد.

 امام‌جمعه پاوهسپس درخصوص پروژۀ مسکن مهر تپه کولۀ پاوه گفتند:این پروژه ابتدا ۱۰۲۴ واحدی بود که بعداً علی رغم پیشرفت 25 درصدی همه واحدها، طی یک تصمیم به ۶۲۵ واحد تبدیل شد و در طول این چند سال فقط ۱۹۰ واحد آن تکمیل و قابل بهره برداری است و ۴۱۰ واحد نیمه کاره مانده و معلوم نیست در آینده چه کسی مسئولیت تکمیل آنها را بر عهده می گیرد!؟

ویخاطرنشان کردند:۷۰ واحد از واحدهای مسکن مهر مربوط به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیتۀ امداد است که امکان پرداخت سهم آورده خود را ندارند که طی نامه ای خدمت حضرتعالی نوشته ام و امیدوارم به عنوان یادگار سفرتان و به احترام جایگاه خانوادگیتان که مورد احترام هستید نسبت به این واحدها و ۴۱۰ واحد بلاتکلیف دستورات لازم را صادر فرمایید.

ماموستا قادریدربخش دوم سخنان خود در خصوصدرمانگاه تامین اجتماعی پاوهنیز گفتند:در روز ۷ شهریور سال ۹۳ یعنی ۵ سال و ۲۱ روز پیش محل درمانگاه را کلنگ زنی کردیم؛ در طول این مدت به هر دلیلی ساخت آن به تأخیر افتاده و حالا محلی را برای آن اجاره کرده اند، در هر حال ما به محل اجاره ای هم راضی هستیم؛ اما آن تجهیزاتی که لازمۀ یک شهر محروم مرزی است در این مرکز وجود ندارد، لذا می طلبد هم دستور فرمائید هم در ساخت درمانگاه تعجیل شود هم تجهیزان مورد نیاز آن تأمین گردد.  

ویدر پایان بهمشکل امرار معاش مردم  این دیاراشاره کردند و ضمن تقدیر از زحمات استاندار کردمانشاه برتسریع در حل نهایی بازگشایی مرز شوشمیکه می تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد تأکید کردند و افزودند:نیروهای محترم نظامی و انتظامی مرزها را بنا به مصلحت و در راستای امنیت بسته و مردم از بیکاری و نبود درآمد نالان هستند؛ لذا انتظار ما این بود درمانگاه تامین اجتماعی با تجهیزات خاصی هم در خدمت مردم خودمان باشد و هم در خدمت مردم عراق که مرتب جهت تداوی به کرمانشاه و پاوه می آیند.

ماموستا قادریدر پایان با تاکید بر خواسته خود که همانا اتمام کار ۴۱۰ واحد زمین مانده مسکن مهر ، بخشش سهم آورده خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی بود تاکید و در این خصوص نامه ای تقدیم جناب وزیر کردند. همچنینبه رسم یادبود کتب خاطرات خود و یک دست لباس کردی تقدیم آقای دکتر شریعتمدارینمودند.

بعد از سخنان حاج ماموستا قادری،دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی اعلام کرد که 70 خانواده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که از پرداخت سهم آورده مسکن مهر عاجز هستند، را از پرداخت معاف و خودمان سهم آورده را آنان را پرداخت می کنیم.

همچنینمهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه نیز در خصوص مرز شوشمی اعلام کردند، مشکل شوشمی از طرف ما حل شده است و تنها مشکل بین اقلیم و حکومت مرکزی عراق باعث تأخیر گردیده که ان شاءالله در چند روز آینده به جهت حل نهایی موضوع به سلیمانیه و حلبچه سفر خواهیم کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد