در سفر امروز شریعتمداری به پاوه صورت گرفت

خودداری وزیر کار از افتتاح درمانگاه استیجاری پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 297841|16:05 - 1398/06/28
نسخه چاپی
خودداری وزیر کار از افتتاح درمانگاه استیجاری پاوه
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر امروز خود به پاوه از افتتاح درمانگاه استیجاری این شهرستان خودداری کرد.

به گزارشهزار ماسوله،  محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به شهرستان پاوه سفر کرد.

شریعتمداری در این سفر فاز اول مسکن مهر پاوه را بعد از گذشت 8 سال افتتاح کرد و یکی دیگر از برنامه های وی در این سفر  افتتاح درمانگاه این شهرستان بود.

در حالی که کانال اطلاع رسانی نماینده اورامانات نیز خبر از دیدار وی با وزیر تعاون جهت تخصیص درمانگاه تامین اجتماعی به پاوه پس از ۴۰ سال داده بود، اما وزیر تعاون به دلیل استیجاری بودن این درمانگاه را افتتاح نکرد.

گرچه این درمانگاه اکنون به شهروندان خدمات ارائه می دهد اما باید دید که سرنوشت آن که در زمان دولت قبلی وعده ساخت و بهره برداری آن داده شده بود، اکنون و با این شرایط به کجا ختم خواهد شد.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرنگار هزار ماسوله در این خصوص گفت: شان مردم شهرستان پاوه و اورامانات بیشتر از آن است که ما هر روز خدمات بیشتری نسبت به گذشته به آنها داشته باشیم.

وی افزود: صبح امروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح فاز اول مسکن مهر 620 واحدی وارد پاوه شد که قرار بر این بود که درمانگاه تامین اجتماعی را نیز افتتاح کنند.

نادری گفت: پس از گذشت 40 سال ما توانستیم پاوه را صاحب درمانگاه تامین اجتماعی کنیم که تاکنون آیین بهره برداری آن برگزار نشده است.

وی گفت: وزیر تعاون بنا بر آنکه این مکان یک مکان استجاری بود، از افتتاح آن سرباز زدند که قطعا من در این رابطه تذکرات خود را خواهم داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد